Оклад керівників підприємств, заснованих на державній та комунальній власності: визначаємо правильно

В обраному У обране
Друк
Мартинів Ірина, канд. екон. наук, судовий експерт-економіст
Бюджетна бухгалтерія Червень, 2019/№ 22
На сьогодні питання умов оплати праці керівників держпідприємств все частіше стають предметами трудових спорів. Виникають вони як при призначенні на посаду при визначенні умов трудового контракту, так і після наступних виплат і перерахунків. З метою уникнення зайвого клопоту з приводу суперечок, зокрема тих, що можуть бути вирішені тільки у судовому порядку, пропонуємо вашій увазі огляд положень законодавчого регулювання особливостей встановлення розміру посадового окладу керівників державних і комунальних підприємств.

Законодавче регулювання та система організації оплати праці

Питання державного і договірного регулювання оплати праці, економічні, правові та організаційні засади оплати праці працівників, які перебувають у трудових відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, регулюються Конституцією, КЗпП, Законом № 108 та іншими нормативно-правовими документами.

У Конституції, як Основному Законі Україні, зазначено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом (ч. 1 та 7 ст. 43 Конституції).

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити