Щодо пред’явлення підтвердних документів у разі реєстрації зобов’язань без використання СДО

Бюджетна бухгалтерія Жовтень, 2020/№ 37
В обраному У обране
Друк
Держказначейство у листі від 04.09.2020 р. № 16-06-06/15505 надало роз’яснення щодо надання підтвердних документів при реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань без використання системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства — Казначейство» (СДО).

У листі зазначено, що при застосуванні СДО копії підтвердних документів у електронному вигляді зберігаються у системі протягом бюджетного періоду (року). Тому розпоряднику бюджетних коштів недоцільно повторно (щомісячно) при реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань подавати до органів Казначейства договори, які були подані на етапі реєстрації бюджетних зобов’язань.

При реєстрації бюджетних зобов’язань, наданих без використання СДО, копії підтвердних документів у органах Казначейства не зберігаються. Тому при реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань необхідно надавати оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання.

Щодо соціально-побутового забезпечення держслужбовців-контрактників на період карантину

Нацагентство з питань держслужби опубліковало роз’яснення від 25.09.2020р. № 120-р/з щодо соціально-побутового забезпечення державних службовців, з якими укладено контракт про проходження держслужби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19.

У роз’ясненні зазначено, що таким держслужбовцям грошова допомога виплачується виключно з наданням щорічної основної оплачуваної відпустки. У разі поділу щорічної основної оплачуваної відпустки на частини, грошова допомога у розмірі середньомісячної заробітної плати виплачується за заявою працівника один раз на рік при наданні будь-якої з частин щорічної основної оплачуваної відпустки незалежно від кількості днів такої відпустки.

А ось матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань ним може бути надана за рішенням керівника державної служби в межах фонду оплати праці.

Щодо надання відпустки держслужбовцю на час участі у виборчому процесі

Нацагентство з питань держслужби опубліковало роз’яснення від 16.09.2020 р. № 119-р/з щодо порядку застосування норм ст. 10 Закону України «Про державну службу» в частині надання державному службовцю відпустки на час участі у виборчому процесі.

У роз’ясненні зазначено, що саме на держслужбовця Законом покладено обов’язок повідомляти про реєстрацію кандидатом у депутати та подавати заяву про надання відпустки без збереження заробітної плати на час участі у виборчому процесі.

Держслужбовець зобов’язаний в одноденний строк письмово повідомити про реєстрацію кандидатом у депутати керівника державної служби.

Також у роз’ясненні сказано, що законом не передбачено надання інших відпусток (щорічної, додаткової) держслужбовцю на час участі у виборчому процесі.

Особливості здійснення закупівель під час виборчого процесу

Інформаційне управління апарату ВРУ 30 вересня 2020 року опублікувало інформацію щодо законопроєкту, яким пропонується врегулювати питання організації закупівельної діяльності окружними (територіальними) виборчими комісіями (ТВК) для своєчасного матеріально-технічного забезпечення організації та проведення виборів в Україні.

Планується доповнити п. 4 розд. Х «Прикінцеві та Перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» новим підпунктом 3.

Цим доповненням буде передбачено, що до 1 грудня 2022 року для здійснення закупівель окружної (територіальної) виборчої комісії може призначатися уповноважена(ні) особа (особи) на підставі рішення такої окружної (територіальної) виборчої комісії відповідно до ч. 10 ст. 33 Виборчого кодексу України.

У цій статті Кодексу зазначено, що ВК або ТВК може на час виборчого процесу залучати на підставі цивільно-правових договорів відповідних спеціалістів, експертів, технічних працівників у порядку, встановленому ЦВК. Проєкт закону зареєстрований за № 4099.

Доплата «СОVID-19» соцпрацівникам виплачується понад розмір мінзарплати

Мінекономіки у листі від 21.08.2020 р. № 3511-06/51836-07 визначило, що доплата «СОVID-19», встановлена постановою КМУ від 29.04.2020 р. № 375 працівникам — надавачам соціальних послуг державного/комунального сектору на період дії карантину, відноситься по своїй суті до доплат за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я. Тому вона має виплачуватися понад розмір мінімальної заробітної плати. Відповідно до ч. 2. ст. 31 Закону України «Про оплату праці» при обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд