Теми статей
Обрати теми

Звертаємось до Мінцифри: повідомляємо чи погоджуємо?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Уже не перший рік поспіль бухгалтери бюджетних установ тісно спілкуються з Мінцифри. Така необхідність виникає в разі придбання товарів, робіт та послуг, що належать до сфери інформатизації. У якій формі надавати таку інформацію Мінцифри та які документи в подальшому готувати для Казначейства? Відповіді на ці запитання та наші пояснення — у матеріалі.

Чому потрібно звертатись до Мінцифри?

По-перше, порядок взяття бюджетних зобов’язань, передбачений в ч. 1 ст. 48 БКУ, зобов’язує розпорядників здійснювати платежі, які стосуються завдань (проєктів) Національної програми інформатизації, після їх погодження з Мінцифри.

Саме цей орган є Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.

До речі, ця вимога абсолютно не нова та передбачена в бюджетному законодавстві вже не перший рік. Хоча багато хто з бухгалтерів і досі не чули про це.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі