Теми статей
Обрати теми

Відшкодовуємо витрати за поштові послуги

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Чи можливо відшкодувати працівнику установи витрати на поштові послуги зокрема відправку рекомендованих листів. Якщо так, то чи достатньо для цього авансового звіту? Чи може установа перерахувати таке відшкодування на зарплатну картку такого працівника?

Так, за умови виконання вимог законодавства працівник установи має право на відшкодування таких витрат. Розглянемо їх.

Умови відшкодування витрат

Звісно, ідеальний варіант — коли працівник установи виконує свої трудові обов’язки та окремі цивільно-правові дії від імені та за рахунок установи. Тобто установа забезпечує працівника коштами (авансом) для виконання певного завдання. Але так відбувається не завжди.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі