№4

Бюджетна бухгалтерія, січень, 2024/№ 4 Інші номери журналу ›
  • Використання вільних залишків коштів Чи можна залишок коштів місцевого бюджету, який утворився на 01.01.2024, спрямувати на захищені статті за КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» та КЕКВ 2620 «Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів», а саме: комунальному підприємству, медичному комунальному некомерційному підприємству тощо?
  • Відшкодовуємо витрати за поштові послуги Чи можливо відшкодувати працівнику установи витрати на поштові послуги зокрема відправку рекомендованих листів. Якщо так, то чи достатньо для цього авансового звіту? Чи може установа перерахувати таке відшкодування на зарплатну картку такого працівника?
  • Отримання гуманітарної допомоги: маємо зміни Цього разу мова піде про Закон № 3448*, яким законодавці підкоригували засадничий нормативно-правовий акт у сфері отримання, надання та використання гуманітарної допомоги — Закон № 1192**. Що ж саме змінилося в порядку отримання та обліку гуманітарної допомоги? Нумо розбиратися разом.
  • Земельний податок — 2024: як звітувати бюджетникам? Бюджетні установи — користувачі земельних ділянок традиційно на початку року розраховують земельний податок на поточний рік та подають відповідну податкову звітність. Як це зробити правильно? Наші поради та приклади розрахунку — у цьому матеріалі.
  • Отримали гуманітарну допомогу: оприбутковувати чи ні? Чи потрібно закладам освіти оприбутковувати гуманітарну допомогу, отриману від ЮНІСЕФ?
  • Ремонт службового авто на СТО: документальне оформлення та облік СТО виконало роботи з поточного ремонту службового авто бюджетної організації. Запчастини для ремонту установа придбала самостійно та передала виконавцю ремонтних робіт. Як правильно списати такі запчастини після ремонту? Як документально оформляти такі операції та показати в бухобліку?
  • Отримали гуманітарку: що з довідкою про натуралку? Комунальна установа визначена отримувачем міжнародної гуманітарної допомоги для подальшої передачі набувачу. Тобто через комунальну установу гуманітарна допомога проходить транзитом. Чи має у такому разі установа — отримувач допомоги подавати довідку про надходження у натуральній формі до Казначейства?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі