Теми статей
Обрати теми

Положення про облікову політику: хто затверджує та погоджує?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Відділ освіти сільської ради розробив Положення про облікову політику. Хто має затвердити такий документ: керівник відділу чи сільська рада рішенням сесії?

Хто розробляє?

Під обліковою політикою розуміємо сукупність принципів, методів і процедур, які використовує бюджетна установа для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності. Власне, саме в розпорядчому документі про облікову політику бюджетна установа має прописати, які методи оцінки, обліку, процедури вона застосовує.

Чи обов’язково затверджувати Положення про облікову політику кожній бюджетній установі? Так. Про обов’язкову наявність розпорядчого документа про облікову політику чітко зазначено в п. 4 розд. I НП(С)БО № 125* та в п. 2 розд. I Методрекомендацій з ОП**. Ба більше, в цих документах немає жодних винятків для будь-яких установ. А тому виконувати зазначену вимогу мають усі.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі