Теми статей
Обрати теми

Поріг реєстрації перевищив 300 тис. грн.: чи переходити на ПДВ у 2015 році

Кравченко Дар’я
У грудні 2014 року підприємство перевищило поріг обов’язкової реєстрації платником ПДВ, що дорівнює 300 тис. грн. Чи потрібно йому переходити на сплату ПДВ з січня 2015 року, якщо з 01.01.15 р. такий ліміт становитиме 1 млн грн.?

Ні, не потрібно. Спершу нагадаємо, що у 2014 році особа зобов’язана реєструватися платником ПДВ у разі, якщо загальна сума від здійснення операцій, що обкладаються ПДВ, з постачання товарів/послуг протягом останніх 12 місяців перевищила 300 тис. грн. (п. 181.1 ПКУ). Для цього підприємству необхідно подати до податкового органу за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву платника ПДВ за формою № 1-ПДВ (додаток 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом МФУ від 14.11.14 р. № 1130, ср. ).

Строк подання заяви — не пізніше 10 числа календарного місяця, наступного за місяцем, у якому вперше досягнуто такої реєстраційної межі. Тобто якщо межі в 300 тис. грн. ви досягли в грудні 2014 року, то подати заяву вам необхідно не пізніше 12 січня 2015 року (з урахуванням «вихідного» перенесення).

Але! Як ви вже знаєте, з 01.01.15 р. передбачено підвищення порога для обов’язкової ПДВ-реєстрації: з 300 тис. грн. до 1 млн грн. При цьому порядок реєстрації платником ПДВ залишається незмінним. Виникає запитання — чи варто поспішати з поданням заяви?

Якщо нічого не зміниться в частині впровадження 1 млн грн., то подавати заяву і ставати платником ПДВ не потрібно!

Але якщо підвищення порога все-таки скасують (є й така імовірність), то заяву подати доведеться.

Теги ПДВ
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі