Теми статей
Обрати теми

Податок на прибуток + аванси: один код бюджетної класифікації

Катерина ЖИЛЕНКО та Сергій ДЕЦЮРА
Наказ Мінфіну України від 20.07.15 р. № 651 «Про затвердження змін до бюджетної класифікації»

З Бюджетної класифікації, затвердженої наказом Мінфіну від 14.01.11 р. № 11, виключили коди класифікації доходів для авансових платежів (11023100 — 11024600).

Тому тепер сплачувати авансові внески потрібно за кодом податку на прибуток (який сплачується за підсумками року), зокрема, 11021000 «Податок на прибуток приватних підприємств».

Мінфін пояснює, що це дозволить автоматично об’єднати всі переплати за податком на прибуток в особових картках платників податків і враховувати їх при оплаті поточних зобов’язань (тобто щомісячних авансів).

Вважаємо, що додаткових заяв для цього подавати не потрібно.

Нюанс: 30.07.15 р. був останнім днем сплати авансового внеску за липень 2015 року. І хоча наказ уже діє, вважаємо, безпечніше було сплатити липневі аванси за старими кодами. Адже Держказначейська служба зазвичай попереджає, з якої дати застосовувати нові коди, а такої інформації поки немає.

До речі, разом з «авансовими» кодами з доходів бюджету виключили код держмита за держреєстраційні дії з правами на нерухомість.

Нагадаємо: Закон про дерегуляцію від 12.02.15 р. № 191-VIII замінив держмито на адміністративний збір та прив’язав його розмір до мінзарплати ( «БТ», 2015, № 15, с. 4). При цьому в Декреті КМУ від 21.01.93 р. № 7-93 «Про державне мито» все ще значиться держмито за держреєстрацію прав на нерухомість зі старими його розмірами. По суті, ці норми потрібно ігнорувати і сплачувати адмінзбір за кодом 22012600.

Наказ діє з 20.07.15 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі