Засвідчуємо форс-мажор: ТПП відновила правила отримання сертифіката

В обраному У обране
Друк
Катерина ЖИЛЕНКО
Бухгалтерський тиждень Січень, 2015/№ 4
Головний документ, що підтверджує форсмажор, — сертифікат Торгово-промислової палати (ТПП). Як його отримати, ви дізналися з «БТ», 2014, № 38, с. 31.

З’явився Регламент огляду ТПП України форс-мажорних обставин.

Звертатися за сертифікатом можуть не тільки госпсуб’єкти, а й звичайні фізособи-громадяни. При цьому будь-який заявник має зазначити ще і свої контакти (телефони, е-mail) та бажаний спосіб отримання сертифіката (особисто, через уповноважену особу, кур’єрською або звичайною поштою). Регламент доповнили формами заяв.

Розглядати заяви від госпсуб’єктів будуть протягом 7 робочих днів замість 10. Для фізосіб — 21 робочий день із дня звернення.

Форс-мажорний сертифікат — платний для всіх заявників, крім суб’єктів малого підприємництва. До речі, тарифи на послуги з посвідчення форс-мажору дещо подешевшали. Зокрема, загальний тариф становить 1669,20 грн. (замість 1920 грн.), а плата за сертифікат для платників податків із зони АТО — 208,80 грн. (замість 240 грн.).

(Рішення Президії ТПП України від 18.12.14 р. № 44(5), діє з 18.12.14 р.)

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити