Теми статей
Обрати теми

Календар тижня

24 ЛИПНЯ (П’ЯТНИЦЯ)

Закінчується строк подання:

  • звіту про обсяги реалізованих послуг (ф. № 1-послуги, квартальна) за II квартал 2015 року;

  • звіту про продаж і запаси товарів (продукції) в оптовій торгівлі (ф. № 1-опт, квартальна, річна) за II квартал 2015 року;

  • звіту про взаєморозрахунки з нерезидентами (ф. № 1-Б) за II квартал 2015 року;

  • звіту про продаж і запаси товарів в торговельній мережі (ф. № 3-торг, квартальна, річна) за II квартал 2015 року.

27 ЛИПНЯ (ПОНЕДІЛОК)

Закінчується строк подання:

  • фінансової звітності за I півріччя 2015 року (крім суб’єктів мікропідприємництва, які подають тільки річну фінзвітність).

28 ЛИПНЯ (ВІВТОРОК)

Закінчується строк сплати:

  • ЄСВ гірничими підприємствами, утриманого з доходів застрахованих осіб за червень 2015 року;

  • ЄСВ гірничими підприємствами з нарахованого, але не виплаченого доходу за червень 2015 року.

29 ЛИПНЯ (СЕРЕДА)

Закінчується строк сплати:

  • податку на нерухоме майно юрособами за II квартал 2015 року;

  • авансового внеску з транспортного податку за II квартал 2015 року;

  • авансового внеску з рентної плати за користування надрами за липень 2015 року;

  • авансового внеску з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за липень 2015 року.

30 ЛИПНЯ (ЧЕТВЕР)

Закінчується строк сплати:

  • авансового внеску з податку на прибуток підприємств за липень 2015 року;

  • ПДВ за червень 2015 року платниками-«місячниками»;

  • акцизного податку за червень 2015 року (у тому числі «роздрібного» 5-відсоткового акцизу);

  • земельного податку за червень 2015 року;

  • орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за червень 2015 року;

  • ПДФО з нарахованого, але не виплаченого доходу за червень 2015 року;

  • військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за червень 2015 року;

  • єдиного податку за II квартал 2015 року платниками єдиного податку групи 4.

Календарні нотатки

Сьогодні поговоримо про те, яку фінзвітність має подавати суб’єкт малого підприємництва (СМП), що у II кварталі втрачає ознаки СМП.

Нагадаємо: СМП складають фінзвітність за формами, наведеними в П(С)БО 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва». При цьому юрособи — суб’єкти мікропідприємництва та «нульовики» (платники податку на прибуток за ставкою 0 %) використовують форми № 1-мс і № 2-мс (спрощені), а решта СМП, які відповідають критеріям, переліченим у ст. 55 ГКУ, — форми № 1-м та № 2-м («БТ», 2015, № 15, с. 22).

Але інколи протягом року СМП переходить на вищий щабель класифікації. Наприклад, суб’єкт мікропідприємництва у ІІ кварталі виростає у СМП (обсяг доходу перевищує 2 млн євро) або СМП стає справжнім «дорослим» суб’єктом господарювання (обсяг доходу перевищує 10 млн євро). У цьому випадку виникає запитання: яку звітність подавати, якщо відбулася така трансформація?

Відповідь на нього надав Мінфін у листі від 19.09.14 р. № 31-11410-08-10/24149 («БТ», 2015, № 3, с. 7). Він прямо вказав, що суб’єкт господарювання, який протягом року втрачає ознаки мікропідприємництва, але при цьому все ще залишається «малюком», потрапляє до категорії тих, хто може складати «простий» спрощений фінзвіт. Отже, він складає фінзвіт СМП за ф. № 1-м та № 2-м за звітний період, у якому стався внутрішній СМП-перехід (у нашому випадку — за ІІ квартал), і в подальші періоди поточного (звітного) року.

А от якщо підприємство протягом року втратило всі ознаки СМП і вже не може подавати фінзвітність за П(С)БО 25, то йому потрібно складати фінзвіт за загальною формою згідно з НП(С)БО 1 за звітний період, у якому це сталося (у нашому випадку — за II квартал), і в подальші періоди поточного (звітного) року.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі