Бюджетне відшкодування ПДВ: затверджено форми реєстрів

В обраному У обране
Друк
Жиленко Катерина, Кравченко Дар’я, Децюра Сергій
Бухгалтерський тиждень Лютий, 2016/№ 9
Постанова КМУ від 22.02.16 р. № 68 «Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість»

Нагадаємо, що з 01.02.16 р. запрацював новий порядок бюджетного відшкодування (БВ). Його головною особливістю стало формування (з 01.02.16 р.) двох реєстрів заяв про повернення сум БВ:

1) Реєстру заяв платників ПДВ, які відповідають критеріям, визначеним п. 200.19 ПКУ (раніше цей пункт регулював автоматичне відшкодування);

2) Реєстру заяв платників, які НЕ відповідають критеріям, визначеним п. 200.19 ПКУ.

Таке відстрочення у створенні реєстрів потрібне було передусім для того, щоб КМУ розробив і затвердив не лише форму, а й порядок ведення таких реєстрів.

І ось такий документ прийнято.

1. Форма реєстрів.

Кожен з них складається з двох таблиць. До першої вноситимуться «незмінні» дані (дата подання заяви, номер ПДВ-декларації або уточнюючого розрахунку (УР) тощо).

До другої — змінні (решта з  п.п. 200.7.1 ПКУ), такі як сума, заявлена до відшкодування, дата узгодження. Така інформація оновлюватиметься щодня.

2. Дата внесення заяв до Реєстру.

У разі подання заяви у складі:

• ПДВ-декларації (навіть з порушенням граничних строків подання) — це буде дата подання декларації;

• уточнюючого розрахунку — дата подання такого УР.

3. Можливість перенесення заяви з одного Реєстру до іншого.

Якщо ваша заява на БВ потрапила до першого Реєстру, але потім податківці вирішили, що ви не відповідаєте встановленим для цього критеріям, вашу заяву перенесуть до другого. Порядок проведення таких перевірок ще має затвердити Мінфін.

Детальніше про новий механізм БВ читайте на с. 11.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити