Теми статей
Обрати теми

Чи подавати Відомість розподілу чисельності працівників до «нещасного» Фонду?

Кравченко Дар’я
Чи потрібно подавати до Фонду соціального страхування від нещасних випадків Відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності (далі — Відомість)?

Ні, з 01.01.16 р. подавати таку Відомість страхувальникам не потрібно!

Причина проста — з 01.01.16 р. Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.15 р. № 909-VIII:

1. Встановив єдиний фіксований розмір ЄСВ на рівні 22 % ( ст. 8 Закону про ЄСВ).

2. Виключив з переліку основних завдань Фонду та його робочих органів такі (ст. 9 Закону № 1105*):

* Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.99 р. № 1105-XIV.

• віднесення страхувальників до класу профризику виробництва з урахуванням виду їх економічної діяльності;

• проведення перевірок достовірності наданих страхувальниками відомостей про види економічної діяльності.

3. Зовсім виключив ст. 52 Закону № 1105, що регламентувала порядок визначення класу профризику виробництва та його зміну.

4. Виключив з п. 5 ч. 2 ст. 15 Закону № 1105 обов’язок роботодавця надавати інформацію про зміну виду діяльності підприємства для віднесення до відповідного класу профризику.

Звідси висновок: подавати Відомість навіть за підсумками 2015 року не потрібно. Підтверджує це й Виконавча дирекція самого Фонду в листі від 11.01.16 р. № 01-07-2.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі