Теми статей
Обрати теми

За рішенням суду заборгованість не стягнуто: чи коригувати фінрезультат

Жиленко Катерина, Кравченко Дар’я, Децюра Сергій

У листі, що коментується, податківці пояснили, чи потрібно коригувати фінансовий результат до оподаткування на суму не стягнутої судом дебіторської заборгованості за умови, що резерв сумнівних боргів уже вичерпано.

Спочатку контролери нагадали, що у випадку, коли підприємство списує понад резерв сумнівних боргів заборгованість, яка:

відповідає ознакам, передбаченим у п.п. 14.1.11 ПКУ (є безнадійною), то ви її списуєте з активів на інші операційні витрати і не проводите жодних коригувань, тобто збільшувати чи зменшувати фінрезультат до оподаткування не потрібно;

не відповідає ознакам, передбаченим у п.п. 14.1.11 ПКУ (не є безнадійною з точки зору ПКУ), то така заборгованість списується на витрати періоду, а фінрезультат до оподаткування вам слід відкоригувати — збільшити на суму витрат від списання такої дебіторської заборгованості.

Що ж стосується випадку винесення постанови про повернення виконавчого документа у зв’язку з відсутністю майна боржника, то контролери постановили, що нестягнута заборгованість за такою постановою вважається безнадійною. Про це прямо вказано у п.п. «є» п.п. 14.1.11 ПКУ. Тому якщо вам надійшла така постанова, а ліміт резерву сумнівних боргів скінчився, то сміливо відносьте суму такої заборгованості до складу витрат і не проводьте жодних коригувань фінрезультату.

Цей висновок стосується і банків, яким повернуто без виконання виконавчий документ про стягнення з позичальника сум боргу за раніше ухваленим судовим рішенням та винесено постанову про закінчення виконавчого провадження.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі