Теми статей
Обрати теми

Продавець-касир передає зміну: чи потрібно друкувати Z-звіт

Жиленко Катерина, Кравченко Дар’я

Касири в магазинах працюють позмінно. При передачі свого робочого місця колезі у них виникає запитання: чи потрібно друкувати Z-звіт на РРО?

Зверніть увагу! Поняття «зміна» для цілей застосування законодавства про РРО і «зміна» при визначенні режиму роботи не повинні розглядатися як тотожні. Нагадаємо: згідно з п. 2 Вимог № 199* «зміна» для цілей застосування РРО — це період роботи реєстратора від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z-звіту до виконання наступного Z-звіту. Максимальна тривалість зміни не має перевищувати 24 годин. Це єдине обмеження, яке встановлене законодавством. При цьому прив’язки до режиму роботи продавця Вимоги № 199 не містять. А тому робити Z-звіт при передачі зміни від одного продавця іншому необов’язково.

* Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджені постановою КМУ від 18.02.02 р. № 199.

Податківці звернули увагу на те, що контролювати роботу кожного касира можна, друкуючи на РРО X-звіт і чек «Службова видача» з подальшим оформленням прибуткового касового ордера та його записом у касовій книзі підприємства.

Водночас законодавство не забороняє роздруковувати більше одного Z-звіту протягом 24 годин. Тому теоретично, за необхідності, можна внутрішніми документами зобов’язати своїх працівників роздруковувати Z-звіт при передачі зміни від одного продавця (або касира) іншому з обов’язковим підклеюванням кожного Z-звіту до Книги обліку розрахункових операцій.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі