Теми статей
Обрати теми

Плата за перетікання реактивної енергії — ПДВ за касовим методом

Як визначають дату виникнення податкових зобов’язань платники ПДВ — постачальники електричної енергії за операціями з отримання плати за перетікання реактивної енергії?

Платники ПДВ, які здійснюють постачання (уключаючи оптові), передачу, розподіл електричної та/або теплової енергії, постачання вугілля та/або продуктів його збагачення, тимчасово до 01.07.17 р., отримали можливість визначати дату виникнення податкових зобов’язань (ПЗ) за касовим методом ( п. 44 підрозд. 2 розд. XX ПКУ).

Нагадаємо, що касовий метод визначає дату виникнення ПЗ ( п.п. 14.1.266 ПКУ):

• або як дату зарахування (отримання) коштів на банківський рахунок (до каси) платника ПДВ;

• або як дату отримання інших видів компенсацій вартості поставлених (чи тих, що підлягають постачанню) ним товарів (послуг).

Але чи можна застосовувати касовий метод до плати за перетікання реактивної енергії?

Щоб відповісти на це запитання, податківці пропонують звернутися до розд. I Правил користування електричною енергією, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики в Україні від 31.07.96 р. № 28. Згідно з цим документом плата за перетікання реактивної електричної енергії — це плата за послуги, які електропередавальна організація або власник технологічних електричних мереж вимушені надавати споживачу, якщо він експлуатує електромагнітно незбалансовані електроустановки.

Звідси висновок контролерів: платники ПДВ, які здійснюють операції з постачання електроенергії, можуть визначати ПЗ за такими операціями за касовим методом з урахуванням отриманої плати за перетікання реактивної енергії.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі