Новий Порядок розгляду скарг: тепер хоч кіно знімайте

В обраному У обране
Друк
Кравченко Дар’я, Децюра Сергій, Бобро Анатолій, Ушакова Лілія, Нестеренко Максим
Бухгалтерський тиждень Листопад, 2016/№ 48

Враження від змін, що вносяться до Порядку № 916*, в цілому позитивне. За оновленими правилами особа, яка подала скаргу на рішення контролерів, наділяється, зокрема, правами:

* Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 21.10.15 р. № 916.

ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміноскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;

здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису.

Розгляд матеріалів скарг відбувається у закритому засіданні, шо розуміється як розгляд скарги контролерами лише за участю платника або його уповноважених представників (у тому числі адвокатів).

Проведення розгляду у відкритому засіданні може бути виключно на підставі письмового клопотання платника (новий додаток до Порядку № 916). Воно має містити:

• перелік осіб, залучення яких необхідне для розгляду матеріалів скарги (у тому числі і представників засобів масової інформації);

• надання згоди на розголошення контролерами (посадовими особами) відомостей про платника, що становлять конфіденційну інформацію, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов’язків;

• надання згоди контролерам щодо присутності ними залучених осіб.

Для розгляду клопотання контролерам відведено 10 робочих днів з моменту його отримання, після чого особа має бути проінформована про його результати не пізніше ніж за 5 робочих днів до дати розгляду скарги.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити