«Інвалідний» норматив: а дива все немає Листи Фонду соціального захисту інвалідів від 12.09.16 р. № 1/6-690/04 та Державної служби зайнятості від 14.09.16 р. № ДЦ-01-6415/0/616
Повернення депозитів фізособам, якщо банк «лопнув» Підкориговано правила відшкодування фізособам через систему гарантування вкладів фізосіб шкоди, завданої зловживаннями у сфері банківських та інших фінансових послуг.
Скасовано реєстрацію виробників біопалива Скасовано реєстрацію суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва, зберігання та введення в обіг рідких біологічних видів палива та біогазів, у спеціальному держреєстрі.
Нові форми реєстраційних заяв Мін’юст затвердив нові форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Затверджено План комплексних перевірок Мінекономіки затвердило План комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю) на 2017 рік.
Коли можуть відключити світло ВГСУ постановив: якщо суб’єкт господарювання не сплачує рахунки, виставлені на оплату авансових платежів за електроенергію, яка буде спожита в майбутньому, то енергопостачальник не має права обмежити чи припинити постачання електроенергії.
Норми витрат матеріалів: правила застосування У сучасному світі практично все контролюється різними нормами та правилами. З одного боку, це ускладнює життя і накладає певні обмеження на діяльність суб’єктів господарювання. З іншого — чітка регламентація певних положень стає стимулом для зниження витрат, дозволяє госпсуб’єктам планувати й контролювати свої витрати. З цієї статті ви дізнаєтеся, що таке норми витрат, де їх узяти і яка їх роль у податковому та бухгалтерському обліку.
Витрати ПММ: нормуємо та обліковуємо правильно Автомобіль уже давно не предмет розкоші, а засіб пересування, перевезення вантажів і пасажирів. Навряд чи знайдеться підприємство, яке не має на балансі або хоча б не орендує автомобіль для своєї діяльності. При цьому, оскільки електромобілі ще не набули великої популярності в нашій країні, залишаються актуальними питання обліку використання ПММ.
Як відомо,
Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автотранспорті затверджені наказом Мінтрансу від 10.02.98 р. № 43 (далі — Норми № 43). У цій статті ми нагадаємо, як, спираючись на цей документ, правильно нормувати витрати на ПММ та як їх відобразити у бухгалтерському та податковому обліку.
Норми витрати ПММ: розраховуємо правильно Норми витрати ПММ — один з небагатьох документів, що застосовуються переважною більшістю суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та галузевої приналежності за умови використання ними хоча б одного транспортного засобу. Ми навели основну інформацію, необхідну для правильного розрахунку цих норм.
Утримуємо із зарплати, не порушуючи при цьому КЗпП Не часто, але іноді трапляється, що бухгалтеру доводиться утримувати із зарплати працівника не лише податки і внески, а ще й, наприклад, аліменти, суми надміру виплачених відпускних/лікарняних тощо. А чи дозволяє наше законодавство робити такі «інші», неподаткові відрахування? Зазирнемо до першоджерела…
Перевіряємо заповнення лицьового боку лікарняного листа В аптеці. Чоловік подає рецепт у віконце. Аптекар довго-довго дивиться на рецепт. Потім повертає його догори ногами. Далі дивиться на просвіт. Після цього повертається спиною і розглядає його через плече. Нарешті тужливим голосом запитує:
— Скажіть, будь ласка, а що у Вас болить?
Нічого не нагадує? Схожа картинка спостерігається, коли цей самий чоловік приносить на роботу не рецепт, а лікарняний лист, заповнений тим самим лікарем. Тільки на місці провізора тепер опиняються комісія з соціального страхування, бухгалтерія та відділ кадрів. А потім і контролери з ФСС з ТВП.
Документальна перевірка підприємця: про що потрібно знати Ось і добігає кінця 2016 рік, а з ним закінчується і мораторій на податкові перевірки. Щоправда, на горизонті замайорів новий мораторій. Проте поки не зрозуміло, чи торкнеться він податківців. Отож сьогодні ми розповімо про те, які різновиди податкових перевірок можуть бути у підприємців та які документи при цьому можуть вимагати податківці.
«Помилковій» податковій накладній не місце в декларації з ПДВ Підприємство склало податкову накладну (ПН), в якій допустило помилку в ідентифікаційному номері покупця (тобто ПН складена не на того контрагента). Щоб її виправити, склали розрахунок коригування (РК), який «обнулює» дані «помилкової» ПН. Його направили на реєстрацію «помилковому» контрагенту. Але він відмовляється його реєструвати. Чи слід таку ПН включати до декларації з ПДВ?
У номері податкової накладної не вказали код спецрежиму Сільгосппідприємство склало податкову накладну (ПН) при отриманні авансу. При відвантаженні продукції виявилося, що у ній було допущено дві помилки: вказано не весь асортимент товару, а також не вказано у номері ПН код спецрежиму. Чи можна обидві помилки виправити в одному розрахунку коригування (РК)?
Правила уточнення податку на нерухомість Скільки декларацій з податку на нерухомість необхідно подавати юрособі у разі одночасного уточнення податкового зобов’язання як по житловій, так і нежитловій нерухомості?
Остаточний розрахунок з працівником при звільненні Яким чином відображаються у Податковому розрахунку за ф. № 1ДФ результати проведеного остаточного розрахунку з найманим працівником, який припиняє трудові відносини, якщо з метою уникнення від’ємного значення розрахунків (недоплати з податку) працівник вносить до каси підприємства суму надміру виплаченого оподатковуваного доходу?
Як у ф. № 1ДФ відображають продаж майна нотаріуси та посередники Яку суму доходу необхідно відображати нотаріусу/юрособі-посереднику у Податковому розрахунку за ф. № 1ДФ за операцією купівлі-продажу нерухомого/рухомого майна між фізособами, якщо в договорі одночасно вказана договірна ціна об’єкта відповідного майна та його оціночна вартість?
«Недовго музика грала…», або Як відобразити повернення передоплати у формі № 1ДФ Підприємство у вересні 2016 року уклало з підприємцем договір оренди приміщення та перерахувало йому орендну плату (авансом) за 4 місяці. Проте 31 жовтня договір розірвали. Передоплату за листопад і грудень підприємець повернув 10 листопада в повному обсязі. Як відобразити цю операцію у формі № 1ДФ? Чи потрібно підприємству подавати уточнюючий Податковий розрахунок за формою № 1ДФ за III квартал 2016 року, у якому свого часу відобразили суму передоплати?