Теми статей
Обрати теми

Платіж за право користування базами даних — роялті?

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій, Бобро Анатолій
Лист ДФСУ від 20.01.17 р. № 1251/6/99-99-15-02-02-15

У листі, що коментується, податківці намагалися з’ясувати, чи буде платіж за право користування базами даних за її функціональним призначенням вважатися роялті.

Нагадаємо: від цього залежить, буде такий платіж об’єктом для нарахування ПДВ чи ні (п.п. 196.1.6 ПКУ).

Проаналізувавши норми ПКУ, вони дійшли висновку: одразу надати відповідь на таке запитання складно. Для цього потрібно ознайомитися з документами, складеними за такою операцією.

По-перше, проаналізувати умови конкретного договору з метою визначити:

• чи обмежені умови використання такої бази за її функціональним призначенням;

• чи передбачають умови передачі прав на об’єкт права інтелектуальної власності права стосовно продажу, обнародування окремих видів об’єктів права інтелектуальної власності.

По-друге, слід врахувати фактичне використання бази даних: за функціональним призначенням чи з іншою метою (для розробки на її базі інших баз даних, продажу іншому споживачеві).

Окрім цього, не варто забувати, що визначення поняття «роялті» має певні особливості й у зв’язку із застосуванням міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування.

Так, згідно з п. 103.2 ПКУ особа (податковий агент) має право самостійно застосувати звільнення від оподаткування або зменшену ставку податку, передбачену відповідним міжнародним договором України на час виплати доходу нерезиденту, якщо такий нерезидент є бенефіціарним (фактичним) одержувачем (власником) доходу і є резидентом країни, з якою укладений міжнародний договір України.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі