Неприбуткову організацію виключили з Реєстру: коли можна відновити неприбутковий статус

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій
Лист ДФСУ від 19.06.17 р. № 726/6/99-99-15-02-02-15/ІПК

Неприбуткові організації (НПО) повинні дотримуватись вимог, які передбачені в п. 133.4 ПКУ. Зокрема, використовувати свої доходи виключно для фінансування видатків на утримання такої НПО, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами. Порушивши ці вимоги, НПО стає платником податку на прибуток. Вона зобов’язана з першого дня, коли стала платником податку на прибуток, по 31 грудня податкового (звітного) року щокварталу подавати декларацію з податку на прибуток (з наростаючим підсумком) і сплачувати податок.

При цьому з наступного року така НПО подає декларацію з податку на прибуток та сплачує податок як звичайний платник цього податку.

Ураховуючи такі вимоги, в екс-неприбутківців виникає запитання: чи можна повторно стати неприбутківцем, і якщо так, то коли?

Відповідь на це запитання дали контролери у листі, що коментується.

Вони вказали, що можна повторно стати неприбутковою організацією. На це прямо вказує п. 8 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ, який затверджений постановою Кабміну від 13.07.16 р. № 440. У ньому говориться, що для того щоб повторно стати неприбутківцем, організація має знову потрапити до Реєстру неприбуткових організацій. Для цього їй потрібно:

1) подати контролерам реєстраційну заяву та документи, що додаються до неї;

2) відповідати загальним неприбутковим вимогам, що наведені в п.п. 133.4.1 ПКУ.

Зробити це можна тільки після закінчення звітного календарного року, у якому НПО було позбавлено такого статусу.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі