Теми статей
Обрати теми

«Стара» форма податкової накладної не перешкода для податкового кредиту

Децюра Сергій, Кравченко Дар’я, Бобро Анатолій

Платники ПДВ нарешті дочекалися листа, у якому ДФСУ офіційно визнала, що березневі податкові накладні (ПН) і розрахунки коригування (РК) можна реєструвати в ЄРПН за «старими» формами.

Отже, контролери заявили, що з метою недопущення порушення прав платників податків, а також створення комфортних умов для платників ПДВ реєстрація в ЄРПН до 16.03.17 р. (тобто по 15.03.17 р. включно) ПН/ РК за «старою» формою:

не вважається помилкою, допущеною при складанні ПН;

не може бути єдиною основою для невизнання податкового кредиту (ПК) за такою ПН.

Тобто вказані в таких ПН/РК суми ПДВ покупець може сміливо віднести до складу ПК. Але! За умови дотримання всіх інших вимог ПКУ щодо формування ПК.

Оскільки лист, що коментується, адресований обласним управлінням ДФС, то місцеві контролери не повинні, посилаючись на формальні вимоги Порядку № 1307* ставити під сумнів ПК покупця за «старими» ПН/РК.

* Порядок заповнення податкової накладної, затверджений наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307.

Дійсно, якщо ПН/РК уже зареєстровані в ЄРПН, то основна умова формування ПК виконана ( п. 198.6 ПКУ). А незначні неточності в самій ПН не перешкода для цього. Адже навіть помилки в обов’язкових реквізитах ПН (за винятком кодів УКТ ЗЕД) не перешкода для ПК покупця ( п. 201.10 ПКУ). Головне, щоб такі неточності не заважали ідентифікувати виконану операцію.

Тому вимагати ПН за новою формою від постачальника, який зареєстрував березневу ПН за «старою» формою, на наш погляд, немає сенсу.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі