Теми статей
Обрати теми

Правила заповнення оновленої форми № 20-ОПП

Який порядок заповнення розд. 3 повідомлення за формою № 20-ОПП?

При поданні інформації про об’єкт оподаткування розд. 3 оновленого повідомлення за формою № 20-ОПП заповнюють таким чином:

• при першому наданні — зазначаються всі об’єкти оподаткування;

• при наступному поданні — зазначається новий об’єкт оподаткування або об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.

У гр. 2 «Код ознаки надання інформації» вказують у разі:

1) подання інформації про новий об’єкт оподаткування — код «1 — первинне надання інформації про об’єкти оподаткування»;

2) зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об’єкта оподаткування) — код «3 — зміна відомостей про об’єкт оподаткування»;

3) зміни призначення об’єкта оподаткування або його перепрофілювання інформація надається двома рядками:

• в одному інформацію про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється, указують код «6 — закриття об’єкта оподаткування»);

• у другому оновлену інформацію вказують кодом «1 — первинне надання інформації про об’єкти оподаткування». При цьому змінюється ідентифікатор об’єкта оподаткування.

Графа 3 «Тип об’єкта оподаткування» заповнюється відповідно до рекомендованого довідника типів об’єктів оподаткування, що оприлюднений на офіційному веб-сайті ДФС та розміщений на інформаційних стендах у контролюючих органах (http://sfs.gov.ua/dovidniki—reestri—perelik/dovidniki-/127294.html).

Графа 4 «Найменування об’єкта оподаткування» заповнюється найменуванням об’єкта, якщо воно є.

У гр. 5 «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» вказують числове значення, яке складається з коду типу об’єкта оподаткування та внутрішнього ідентифікатора, прийнятого самою особою, що складається з 5 знаків.

Наприклад: для кафе ідентифікатор об’єкта оподаткування може бути 24700001, де 247 — код відповідно до рекомендованого довідника типів об’єктів оподаткування, 00001 — внутрішній ідентифікатор, прийнятий особою.

Графи 6 — 7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування» заповнюються відповідно до Класифікатора об’єктів адміністративно-територіального устрою, що розміщений на офіційному веб-сайті Держстатистики.

У гр. 9 «Стан об’єкта оподаткування» зазначається стан, у якому перебуває об'єкт: будується/готується до введення в експлуатацію; експлуатується; тимчасово не експлуатується; здається в оренду; орендується; не придатний до експлуатації; об’єкт відчужений/ повернутий власнику; зміна призначення/перепрофілювання.

У гр. 10 «Вид права на об’єкт» зазначається вид права власності: право власності; право володіння; право користування (сервітут, емфітевзис, суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування; право довгострокового користування або оренди; право короткострокового користування, оренди або найму; іпотека; довірче управління майном.

На підставі проставленої відповідної позначки в гр. 11 здійснюється взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку в контролюючому органі за місцезнаходженням об’єкта оподаткування.

Увага! Інформація про об’єкти оподаткування, такі як товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг), відображається у відповідній податковій звітності платника податків (податковій декларації з податку на прибуток, з податку на додану вартість, податковий розрахунок за формою № 1ДФ тощо), тому про такі об’єкти оподаткування не потрібно повідомляти у повідомленні за формою № 20-ОПП.

За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 119.11

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі