Охороняти інтелектуальну власність буде Мінекономрозвитку Кабмін ліквідував Державну службу інтелектуальної власності, а її функції щодо реалізації державної політики у сфері інтелектуальної власності передав Мінекономрозвитку. Отже, видавати усі охоронні документи (патенти, свідоцтва) у сфері інтелектуальної власності тепер буде саме Мінекономрозвитку.
Зміна істотних умов праці Зміна в організації виробництва і праці може вплинути на відносини працівника з підприємством. Так, якщо працівник не погоджується із зміною істотних умов праці, це є причиною розірвання трудового договору між ним і роботодавцем відповідно до
п. 6 ст. 36 КЗпП. При цьому у жодному нормативно-правовому акті не прописано, що саме слід розуміти під терміном «зміни в організації виробництва і праці».
Борг, який гасять бюджетним відшкодуванням з ПДВ На сьогодні суб’єкт господарювання має змогу зарахувати за своєю заявою бюджетне відшкодування з ПДВ у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення свого податкового боргу, що виник з інших платежів (
п.п. «б» п. 200.4 ПКУ).
Зіпсовані та прострочені ТМЦ: оформляємо і списуємо Практично кожне підприємство у своїй діяльності хоча б раз стикалося із псуванням товарно-матеріальних цінностей, які могли втратити свої первісні якості при зберіганні, виробництві або реалізації. Як такі втрати оформити документально і відобразити в бухгалтерському та податковому обліку? Про це ви дізнаєтеся з нашої статті.
Прострочили реєстрацію ПН? Зведена ПН вам на допомогу! Досить часто платники ПДВ з різних причин допускають несвоєчасну реєстрацію податкових накладних (ПН) у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). А за такі провинності, як відомо, доводиться згодом розплачуватися відповідними штрафами за
ст. 120-1 ПКУ. Про декілька «запозичених» нами з практики способів, що допомагають у деяких ситуаціях вирішити проблеми зі своєчасною реєстрацією ПН, сьогодні й поговоримо.
На допомогу благодійникам: оформляємо виплати правильно Підставою для написання цієї статті стало таке запитання читача: у підприємства був прибуток за минулий рік. Керівництво вирішило витратити 4 % на доброчинність цього року. Як це оформити документально і відобразити в обліку? Пропонуємо розібратися із цим разом.
ПДФО-пільги за цільовою благодійною допомогою У статті «На допомогу благодійникам: оформляємо виплати правильно» (див. с. 19) ми розглядали загальний порядок оформлення й оподаткування благодійної допомоги (БД). Між тим у ПКУ передбачений ряд ПДФО-пільг у частині надання цільової БД. Для наочності ми їх представили у вигляді Шпаргалки бухгалтера.
Літні майданчики біля кафе: про що слід пам’ятати Настає літня пора. Власники закладів ресторанного господарства починають заманювати клієнтів відпочинком на свіжому повітрі. Для цього, як правило, створюють літні майданчики. Однак, розширюючи таким чином сферу своєї діяльності, слід враховувати цілу низку нюансів і вимог. Про те, на що слід звернути увагу, відкриваючи такі об’єкти, поговоримо далі.
Мораторій + фонди = дружба? або Хто із «фондовиків» може прийти на перевірку Мораторій на перевірки — одна з найгостріших тем на найближчий рік. Із загальними моментами (хто, коли і як може перевіряти) ми вже розбиралися*. Тепер же поговоримо про нюанси, точніше про те, чи потрапляють під заборону планові та позапланові перевірки фондів?
Зміни до Порядку ведення Реєстру неприбутківців Податкова реформа торкнулася в тому числі і деяких правил роботи неприбуткових підприємств, установ та організацій. Але підзаконна нормативка, зокрема Порядок № 440*, була «підтягнута» лише нещодавно. Усі подробиці пропонуємо до вашої уваги далі.
Відпустка: піти не можна залишитися Питання трудового права залишаються в топі вже не перший день. Природно, ми не можемо обійти їх стороною. Продовжуємо вас інформувати про трудові законодавчі перипетії і нюанси. Цього разу поговоримо про проблеми трудоголіків. А точніше про те, чим працівник — фанат своєї справи — може «загрожувати» підприємству і як уникнути неприємних наслідків. Отже, поїхали!
Звітуєш віддалено? Підписуй електронно! Наш читач вирішив подавати електронні звіти й отримав для цього в ПриватБанку два електронні підписи: один — для фізособи, другий — для підприємця. Яким із них користуватися? Зараз і розберемося.
Одиниця виміру в податковій накладній Чи можна в гр. 4 податкової накладної вказувати іншу одиницю виміру, ніж була вказана в податковій накладній при придбанні товару (наприклад, при придбанні вказана одиниця виміру «кг», а при постачанні — «шт» з відповідним кодом згідно з КСПОВО)?
Продаж ліків з безготівковими розрахунками Аптека має ліцензію на роздрібний продаж лікарських засобів. Покупець хоче придбати ліки для медпункту підприємства з оплатою у безготівковій формі. Чи не буде вважатися такий продаж оптовою торгівлею?