Теми статей
Обрати теми

В ІПН покупця «пропали» нулі: чи потрібно виправляти податкову накладну

Кравченко Дар’я, експерт з оплати праці
Постачальник відправив на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну (ПН), в якій «скорочений» ІПН покупця був доповнений двома нулями (попереду). Така ПН пройшла реєстрацію, але коли постачальник завантажив її з ЄРПН, то побачив, що в ІПН покупця не вистачає попереду двох нулів. Чи вважається така неточність помилкою?

На наш погляд, виправляти в такій ПН нічого не потрібно. На це є дві причини:

1. ПН пройшла перевірку системою, яка не виявила помилки в заповненні ІПН покупця.

Нагадаємо: в ЄРПН можна зареєструвати ПН лише при дотриманні низки вимог. Серед них — правильність заповнення обов’язкових реквізитів ПН (пп. 5 і 12 Порядку № 1246*). У тому числі ІПН продавця та покупця.

* Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабміну від 29.12.10 р. № 1246.

Щоб перевірити точність заповнення цього реквізиту, система порівнює дані, зазначені в ПН, з даними Реєстру платників ПДВ.

Якщо за результатами перевірки система знаходить невідповідність, платникові ПДВ направляється квитанція № 1 про неприйняття такої ПН в ЄРПН із зазначенням відповідної причини.

Якщо ПН уже потрапила до ЄРПН, отже, система не знайшла помилок в заповненні ІПН покупця.

2. Порядок № 1307** вимагає не зазначати нулі, прочерки та інші знаки або символи в комірках ПН, які не підлягають заповненню.

** Порядок заповнення податкової накладної, затверджений наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307.

Тому навіть якщо в ПН, зареєстрованій в ЄРПН, не видно нулів перед ІПН покупця — вважати це помилкою не можна.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі