(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 8
  • № 7
  • № 6
  • № 5
  • № 4
  • № 3
  • № 2
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
3/15
Держслужбовець
Держслужбовець
Вересень , 2018/№ 9

Від функції до процесу: змусити чиновника працювати більш ефективно

Якість державних послуг, ефективність контролю і нагляду, досягнення результатів реформ залежать від оптимальності та автоматизації рутинних процесів на низовому рівні ієрархії державного управління. Значна частина нинішніх проблем державного управління зумовлена тим, що у функціональних підрозділах відомств і органів влади процеси організовані не за логікою досягнення кінцевого результату, а за логікою поточних доручень і документообігу.

У ринкових умовах комерційні підприємства та організації змушені постійно займатися модернізацією своєї діяльності, поліпшенням якості продукції, послуг і результатів роботи. Для цього впроваджуються нові, більш ефективні, методи управління, які спрямовані на те, щоб усунути втрати часу на узгодження дій, непотрібні документи, виробничі втрати, неефективні наради та інші зайві елементи управління. Комерційні компанії вже давно дійшли висновку, що функціональний операційний менеджмент вичерпав свій потенціал, і вони почали використовувати процесну модель управління. А ось у сфері публічного управління функціональний стиль управління ще залишається, хоча про його зміну вже почалися дискутувати фахівці та науковці.

ПОГЛЯД ЗСЕРЕДИНИ

Щоб зрозуміти, наскільки ефективною чи неефективною є організація роботи в органах влади України, у липні-серпні 2018 року було проведено он-лайнове експрес-опитування державних службовців (https://goo.gl/forms/CNU67ZPLYUcbrKjt1). У цьому опитуванні взяли участь більше 450 респондентів, з яких 59 % були виконавці (категорія В) і 41 % – керівники (категорії А, Б). Респонденти цього опитування представляли центральні органи виконавчої влади та територіальні управління (25,1 %); місцеві державні адміністрації (42,6 %); інші установи (32,3 %), а за основним напрямом діяльності розподілилися таким чином: адміністративна робота (32,7 %); адмінпослуги (7,2 %); контрольно-наглядова діяльність (11,4 %); робота з людьми (громадяни, персонал, підприємці) (48,7 %).

На рис. 1 представлені відповіді на запитання щодо схеми організаційного управління, яка, на думку державних службовців, має місце в їхньому органі влади.

Рис. 1. Сприйняття схем організаційного управління в органах влади

Зареєструйтесь

для того, щоб читати статтю повністю.

Зареєструватися

Вже зареєстровані? Увійти з паролем

державне управління, автоматизація процесів, організація роботи, функціональна модель управління, процесна модель управління, потоки документів додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті