№9

Держслужбовець, вересень, 2018/№ 9 Інші номери журналу ›
  • Цінності державної служби об’єднують: інтерв’ю з Наталією Алюшиною Наталія Алюшина — директор Генерального департаменту управління персоналом на державній службі Національного агентства з питань державної служби, кандидат психологічних наук, доцент.
  • Методичні рекомендації щодо визначення результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В» Затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби від 29.08.2018 р. № 208-18
  • Від функції до процесу: змусити чиновника працювати більш ефективно Якість державних послуг, ефективність контролю і нагляду, досягнення результатів реформ залежать від оптимальності та автоматизації рутинних процесів на низовому рівні ієрархії державного управління. Значна частина нинішніх проблем державного управління зумовлена тим, що у функціональних підрозділах відомств і органів влади процеси організовані не за логікою досягнення кінцевого результату, а за логікою поточних доручень і документообігу.
  • Сторінка антикорупціонера: погляд із середини на деякі актуальні питання. Конфлікт інтересів Продовжуємо вести нашу сторінку, де знову приділимо увагу конфлікту інтересів, зокрема зосередимося на тих порушеннях, що стали підставою для складання протоколів про адміністративне правопорушення чи внесення приписів Національним агентством з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) протягом останніх кількох місяців. Зауважимо, що складання протоколу і передача його до суду не означає визнання винною особи у вчиненні правопорушення, але це є провадженням у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку. Тому мета такої підбірки — довести до відома читачів інформацію про випадки, які призвели до складання протоколу чи стали підставою для внесення НАЗК припису, задля мінімізації подібних випадків.
  • Організація та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних державними органами, військовими частинами, підприємствами, установами, організаціями та навчальними закладами (частина ІІ)
  • Умисне неподання е-декларації через релігійні переконання Одразу звернемо вашу увагу на те, що справа, про яку йтиметься в цій статті, є унікальною у своєму роді. Чому? — запитаєте ви. А тому, що пов’язана вона з корупційним правопорушенням — неподання декларації суб’єктом декларування (саме через релігійні переконання). У цій справі особу визнано винною та засуджено за ст. 366 Кримінального кодексу України, а саме за умисне неподання декларації суб’єктом декларування, передбаченої Законом України від 14.10.2014 р. № 1700-VII «Про запобігання корупції». Зацікавили? Пропонуємо далі розглянути обставини справи.
  • Спецперевірка для працівників нових директоратів Законодавство, пов’язане з проведенням спеціальної перевірки, поширюється на осіб, які визначені в законі про запобігання корупції та порядку проведення спеціальної перевірки. Там все чітко розписано: категорії «А» і «Б». А як же бути з категорією «В», а саме посадами, які створені в нових директоратах? Чи проходить особа, яка виграла конкурс на посаду категорії «В», спеціальну перевірку відповідно до встановленого порядку?
  • Визначаємо день присвоєння рангу У місцеву державну адміністрацію працівника призначили із встановленням випробувального терміну. Закінчення випробувального терміну припадає на суботу. Коли у такому разі потрібно присвоїти ранг: з неділі чи вже з понеділка?
  • Чи потрібно візувати безпосередньому керівнику скаргу держслужбовця? Частиною 1 ст. 11 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. передбачено, що у разі порушення наданих цим Законом прав або виникнення перешкод у реалізації таких прав державний службовець може подати керівнику державної служби скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації. За якою формою оформлюється скарга? Чи потрібно візувати безпосередньому керівнику держслужбовця таку скаргу?
  • Звільнення чи переведення: перехід з виборної на невиборну посаду В ОМС склалась така ситуація: за результатами конкурсу на посаду керівника відділу ОМС перемогла особа, яка працює заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради цієї ж ради. Яким чином оформити переведення такого працівника, чи потрібно для цього звільняти його з посади заступника міського голови для переведення на посаду керівника відділу, чи достатньо тільки розпорядження голови про переведення?
  • Право накладення електронної печатки на електрон ні документи визначається рішенням установи Начальник фінансового управління ОМС з метою виготовлення електронного цифрового підпису видала наказ про призначення себе відповідальною за забезпечення застосування електронного цифрового підпису особою. Чи мала право керівник управління видавати такий наказ і яким чином здійснюється застосування посадовими особами ОМС електронного цифрового підпису?
  • Щодо особливостей оплати праці при підсумованому обліку робочого часу Лист Міністерства соціальної політики України від 02.07.2018 р. № 1139/0/101-18/28
  • Щодо особливостей оплати праці при підсумованому обліку робочого часу Лист Міністерства соціальної політики України від 08.08.2018 р. № 78/0/206-18
  • Оновлені правила діловодства: що змінилось? Поштовхом для написання статті стало внесення змін 27.07.2018 р. до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5. Тому в нашому матеріалі пропонуємо розглянути ці Правила та проаналізувати нововведення до них.
  • «Я маю право!»: державні заходи і дії органів влади Розпорядженням КМУ від 13 вересня 2017 року № 638-р було започатковано реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!» Метою цього загальнодержавного проекту є формування правової культури та правової свідомості у суспільстві, підвищення рівня знань громадян щодо гарантованих їм Конституцією та законами України прав у різних сферах життя. Оскільки конкретні тематичні заходи та серйозна робота стосуються обласних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, ми у цій статті розглянемо практично важливі питання докладніше.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі