Продавець зобов’язаний задовольнити вимоги споживача незалежно від того, чи є споживач безпосереднім покупцем товару

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Вересень, 2009/№ 75
В обраному У обране
Друк
Лист від 14.09.2007 р. № 8229-1-6/16

Продавець зобов’язаний задовольнити вимоги споживача незалежно від того, чи є споживач безпосереднім покупцем товару

Лист Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 14.09.2007 р. № 8229-1-6/16

 

Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики розглянуто <...> звернення <...> щодо роз’яснення деяких положень Закону України «Про захист прав споживачів» та повідомляється таке.

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом установленого гарантійного строку істотних недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених при необхідності висновком експертизи, споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил або договору, має право на власний вибір вимагати від продавця чи виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на такий самий товар чи на аналогічний, із числа тих, що є у продавця (виробника), товар.

Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, — технічного паспорта або іншого документа, що його замінює, з відміткою про дату продажу.

Відповідно до статті 1 Закону споживач — фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.

Виходячи з наведеного визначення споживачем є не тільки громадянин, який безпосередньо придбав товар, але й громадянин, який використовує товар або має намір його придбати.

Таким чином,

за наявності законних підстав продавець зобов’язаний задовольнити вимоги споживача за наявності в того розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, — технічного паспорта або іншого документа, що його замінює, з відміткою про дату продажу, незалежно від того, чи є споживач безпосереднім покупцем товару.

 

Голова О. Шнипко

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд