Всі сайти
Factor
Електронні версії
бухгалтерських журналів
FactorAcademy
Онлайн курси,
вебінари для бухгалтера
Бухгалтер 911
Бухгалтерський облік, оподаткування, звітність
Бухгалтер.com.ua
Для бухгалтерів
бюджетних установ
Рекламодавцям
(063) 870-10-10
Реєстрація
Увійти
Вихід
Читайте новини та статті у додатку!
Перейти
Меню
Меню
Статті
Новини
Журнали
Податки & бухоблік
Бюджетна бухгалтерія
Оплата праці
Кадровику
Архівні видання
Книги
Відео
Курси
Обране
Ще
Законодавство
Довідкова
Фактор-інспектор
Календар бухгалтера
Акції
Ціни
Допомога та підтримка
Зворотній зв'язок
Рос
Укр
PRO-доступ
Знайти
Зв'язатися з нами
Зателефонуйте нам:
(066) 870-10-10
(097) 780-10-10
Передзвоніть менi
Питання по роботі сайту:
support@id.factor.ua
Заважає реклама? Передплатіть PRO-доступ і не відволікайтесь
Тема тижня
Імпорт товарів
Всі статті по темі
Головна
Журнали
Податки & бухоблік
№75
Податки та бухгалтерський облік, липень, 2009/№ 75
Інші номери журналу ›
Про деякі питання адміністрування податку на додану вартість
Постанова від 09.09.2009 р. № 999
Щодо правомірності проставлення факсиміле на направленнях на перевірку платника податків
Лист від 13.08.2009 р. № 17414/7/10-0117/2750
Про перенесення додаткової соціальної відпустки у разі тимчасової непрацездатності працівника
Лист від 19.02.2009 р. № 34/13/116-09
Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, пов’язаної з виробництвом, випуском і реалізацією продукції (виконанням робіт, наданням послуг), та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю)
Постанова від 27.12.2008 р. № 1164
Закон № 877 поширюється на відносини у сфері захисту прав споживачів
Лист від 22.02.2008 р. № 19-14-61
При продажу через Інтернет продавець має надати споживачу необхідну інформацію
Лист від 14.12.2007 р. № 12089-04-5/16
На продаж зі знижками та розпродаж поширюються норми Закону про захист прав споживачів
Лист від 18.10.2007 р. № 9518-6-11/18
Продавець зобов’язаний задовольнити вимоги споживача незалежно від того, чи є споживач безпосереднім покупцем товару
Лист від 14.09.2007 р. № 8229-1-6/16
Якщо покупець повертає товар неналежної якості
Стаття
Повернення або гарантійна заміна товару: податковий та бухгалтерський облік
Стаття
Перевірки органів із захисту прав споживачів
Стаття
Ви нам писали. Заміна товару на аналогічний
Стаття
Пошта редакції. Гарантійні вимоги в разі ліквідації продавця товару
Відповідь на запитання
Пошта редакції. Причину втрати якості гарантійного товару продавець визначає власним коштом
Відповідь на запитання
Пошта редакції. Протягом якого строку продавець зобов’язаний усунути недоліки товару
Відповідь на запитання
Пошта редакції. Товари, придбані на розпродажі або у стоковому магазині
Відповідь на запитання
Пошта редакції. Якщо товари придбано в мережі магазинів «МЕТРО»
Відповідь на запитання
Пошта редакції. Висуваємо гарантійні вимоги
Відповідь на запитання
Пошта редакції. Придбали неякісний товар у підприємця на фіксованому податку? Можете сміливо відстоювати свої права
Відповідь на запитання
Корисні посилання
Класификатор професій
Індекси для проведення індексації заробітної плати + Калькулятор індексації заробітної плати
Норми тривалості робочого часу
Пошук в УКТЗЕД
Бюджетні рахунки, рахунки для сплати ЄСВ
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor
Дякуємо, що читаєте нас
Увійдіть і читайте далі
Увійти