Печатка у стосунках підприємства з банком: рекомендації НБУ

В обраному У обране
Друк
Національний банк України
Податки та бухгалтерський облік Грудень, 2014/№ 102

Нацбанк в листі від 11.12.2014 р. № 25-110/74213 зауважив, що з набранням чинності Законом України від 15.04.2014 р. № 1206-VII (з 30 жовтня 2014 року) скасовується обов’язкове застосування печаток суб’єктами господарювання приватного права (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2014, № 40, с. 16, ср. 025069200).

Враховуючи те, що юридична особа самостійно визначає питання подальшого використання нею печатки, то банку в процесі банківського обслуговування слід керуватися її установчим документом (статутом, засновницьким договором, установчим актом, положенням).

Якщо в установчих документах юридичної особи зазначено про наявність печатки, то вона повинна використовуватися в усіх правочинах юридичної особи, в тому числі у договірних відносинах із банком і при розпоряджанні рахунком, підписуванні розрахункових документів.

Якщо юридична особа у процесі своєї діяльності не має бажання надалі використовувати печатку, вона має право відмовитися від неї шляхом унесення відповідних змін до установчих документів та повідомити про це банк. Крім того, треба надати банку нову картку без зразка відбитка печатки, засвідчену в установленому порядку. Наші рекомендації із зазначеного питання читайте у «Податки та бухгалтерський облік», 2014, № 92, с. 33.

До речі, на думку податківців, платник не зобов’язаний повідомляти орган ДФС про отримання або знищення печатки (див. підкатегорію 135.01 БЗ).

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити