Теми статей
Обрати теми

Додаток Д2: коли про нього можна забути?

Яновська Наталія, податковий експерт
Чи слід подавати додаток Д2 за травень, якщо ми вже у квітні все, що було в Д2, поставили в рядки 27 і 20.2 декларації з ПДВ?

Імовірно, йдеться про «старий» від’ємний ПДВ, який був вами заявлений в лютневій та/або березневій декларації (у полі «а» додатка Д2) на збільшення суми ліміту, необхідної для реєстрації податкових накладних в ЄРПН ( п. 33 підрозділу 2 розд. ХХ ПКУ*).

* Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI.

І цей «старий» ПДВ вам підтвердили податківці у квітні, збільшивши саме у квітні відповідну суму ліміту в системі електронного адміністрування (п. 91 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 р. № 569).

Звичайно, до 01.07.2015 р. вам не потрібна ця сума для виписки податкових накладних ( п. 35 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ), але вже у квітні вона має бути відображена у складі податкового кредиту за ряд. 20.2 декларації, з одночасним заповненням ряд. 27 і додатка Д2. Судячи з питання, ви так і зробили, що цілком правильно!

Що ж далі? А далі забудьте про додаток Д2: з декларацією за травень його не треба подавати, там уже нічого відображати. Адже показники рядків 20.2 і 26 — 31 декларації, які розшифровуються в додатку Д2, за травень мають бути порожніми. Чому? Тому що у складі декларації подаються додатки тільки в разі заповнення даних у відповідних рядках декларації. Про це чітко зазначено в п9 розд. III Порядку заповнення та подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 23.09.2014 р. № 966.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі