Судячи з усього, ви — високодохідне підприємство. Тому, як і раніше, повинні вести подвійний облік своїх ОЗ: бухгалтерський і податковий. І зокрема — рахувати бухгалтерську та податкову амортизацію ОЗ (за правилами п. 138.3 ПКУ). А за підсумками року — провести коригування бухгалтерського фінрезультату на ОЗ-різниці: збільшити його на бухгалтерську амортизацію та зменшити на податкову (пп. 138.1 та 138.2 ПКУ).
У 2014 році витрати на ремонт об’єкта ОЗ у вас у бухобліку потрапили до витрат звітного періоду, а в податковому — збільшили його первісну вартість і підлягали амортизації. З 01.01.2015 р. ви продовжуєте амортизувати:
— у бухгалтерському обліку — «голу» залишкову вартість відремонтованого об’єкта, яку визначили згідно з П(С)БО або МСФЗ;
— у податковому обліку — вартість цього об’єкта разом з «ремонтними» витратами. Робите це в загальному порядку за правилами, передбаченими п.п. 138.3.1 ПКУ. При цьому ви відштовхуєтеся від балансової вартості об’єкта, яку визначили на 31.12.2014 р. за старими правилами ПКУ (п. 11 підрозд. 4 розд. ХХ цього Кодексу).
Ось через ці різні підходи до визначення балансової вартості об’єкта ОЗ на 01.01.2015 р. суми бухгалтерської та податкової амортизації у вас виявилися різними, а тому вискочила «амортизаційна» різниця. Її ви обов’язково повинні порахувати за підсумками 2015 року.
Приємно, що в цьому випадку вона зменшить фінрезультат до оподаткування, тобто оподатковуваний прибуток.