Теми статей
Обрати теми

Чи повинні підприємці вести кадрове діловодство?

Держпраці на своєму сайті (dsp.gov.ua) надало відповідь на запитання, чи повинен приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?

Автори консультації нагадали, що у розумінні чинного законодавства про працю фізособа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем, а отже на неї покладається обов’язок щодо ведення всіх документів, передбачених законодавством про працю.

Такими документами є: відомості про нарахування й виплату заробітної плати найманим працівникам, журнал реєстрації наказів, журнал обліку руху трудових книжок працівників і вкладишів до них, табелі використання робочого часу працівників, графіки відпусток найманих працівників, посадові інструкції для найманих працівників тощо.

Докладніше із цього питання читайте у «Податки та бухгалтерський облік», 2015, № 98, с. 38.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі