Головне, не хвилюватися! Знайти вихід із такої ситуації нам із вами допоможе п. 1.14 Інструкції № 455.
Розпочнемо з того, що без належним чином оформленого листка непрацездатності бухгалтер не має права нараховувати виплати по тимчасовій непрацездатності. Це табу.
Якщо листок непрацездатності втратили до його оплати (незалежно від того, хто винен у втраті — працівник чи роботодавець), нічого не залишається, як його відновити.
Для цього:
1) бухгалтер складає довідку про те, що листок непрацездатності у зв’язку з вагітністю та пологами працівниці на підприємство не надавався і не оплачувався;
2) працівниця надає довідку до медичної установи, де був виданий листок непрацездатності;
3) у медустанові видають новий листок непрацездатності з відміткою «дублікат».
Новий листок непрацездатності оплачується в установленому порядку.