Списання матеріалів у ФОП

В обраному У обране
Друк
Свіриденко Алла, податковий експерт
Податки та бухгалтерський облік Листопад, 2019/№ 88
Підприємець — єдиноподатник групи 3, платник ПДВ, надає поліграфічні послуги. Як правильно списувати вартість матеріалів, використовуваних при виконанні замовлень?

Не секрет, що наше законодавство дозволяє підприємцям (ФОП), у тому числі єдиноподатникам з ПДВ, не вести бухгалтерський облік. Такий висновок випливає з ч. 1 ст. 2 Закону про бухоблік*, яка говорить про те, що тільки підприємства зобов’язані вести бухоблік і подавати фінзвітність. Тому необхідність вести облік списання ТМЦ залежатиме від того, скористався ФОП цим правом чи ні.

* Закон України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити