Так, можна. Пояснимо свою відповідь.
Обов’язковою умовою для виплати працівникам компенсації вартості понесених витрат є наявність оригіналів первинних документів, що підтверджують витрати на оплату наданих послуг (виконаних робіт), придбання товарів. Якщо понесені витрати не пов’язані з діяльністю підприємства, такі суми підприємство не відшкодовує. Точніше, можливість відшкодувати є, але суми відшкодування потраплять до доходу такої фізособи як додаткове благо з відповідним оподаткуванням. Тому, за наявності оригіналів первинних документів, підприємство самостійно визначає ту частину витрат, яка підлягає компенсації, й у цій частині затверджує Звіт підзвітної особи. Документами, що засвідчують вартість понесених витрат у межах України, є розрахункові документи, зокрема касовий чек.
У працівника є два варіанти оформлення Звіту. (1) Він може оформити Звіт на повну суму понесених витрат, згідно з касовим чеком. Звіт підприємство може затвердити тільки в тій частині, яку визнає потрібною (припустимо, тільки в частині придбанням палива). (2) Або працівник відразу при складанні Звіту зазначить тільки частину витрат з касового чека, яка підлягає компенсації. В обох випадках за кредитом субрахунку 3721 слід відображати саме ту суму витрат, яка затверджена Звітом і підлягає компенсації.