* Тах — у перекладі з англ. «податок».
Новий сервіс — помічник, який завжди під рукою. Він спрямований на максимальну мобільність послуг для платників податків, швидкість і зручність отримання податкової інформації. Оскільки дає можливість у будь-який момент через месенджери Telegram і Viber дізнаватися актуальні й необхідні податкові дані. Словом, бути в курсі того, що відбувається тут і зараз.
Як підключитися? Для цього досить мати комп’ютер або мобільний телефон. Далі для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (Telegram або Viber) знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням в електронний кабінет (ЕК) для ідентифікації й завершення налаштування нового сервісу.
А для наочності ДПСУ на своїй сторінці у Фейсбуці (facebook.com/TaxUkraine) виклала Інструкцію з підключення до чат-боту InfoTaxBot (з якою можна ознайомитися за посиланням: youtube.com/watch?v=tT_vyk-8lh4).
Що можна дізнатися? Робота над запущеним сервісом не призупиняється. Поки що з його допомогою платники можуть отримувати інформацію про:
— стан розрахунків із бюджетом і виникнення податкового боргу (дані особового рахунку);
— реєстраційні й облікові дані;
— строки подання звітності й сплати податків;
— дані СЕА ПДВ і СЕА РПСЕ;
— результати обробки документів.
Ресурс продовжує наповнюватися й обростати новими опціями. Нещодавно користувачам InfoTAX відкрилася нова можливість — отримувати ПДВ-дані, що стосуються блокування ПН/РК.
Так, у підрежимах «аналітика» режиму «накладні» можна дізнатися:
— показники D і P (пропускні критерії для безумовної реєстрації ПН/РК);
— показники позитивної податкової історії;
— критерії ризиковості платника.
Перспективи. На сьогодні InfoTAX надає більше 20 сервісів. З часом додаватимуться нові. У планах — можливість передзаповнення звітності для платників єдиного податку, перехід до сплати податків у «два кліки», сповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість його виникнення у разі несвоєчасної сплати тощо. А в перспективі планується, що цей сервіс буде інтегрований із Порталом «Дія».
Кількість платників, що обирають такий зручний ресурс і мобільний спосіб спілкування з податковою службою, зростає (у середньому щомісячно приблизно на 6 тисяч осіб). Так, станом на 1 січня 2021 року до сервісу підключилося понад 12 тисяч користувачів. А в лютому ним користувалося вже понад 26 тисяч платників.
ДПСУ запрошує всіх охочих узяти участь у тестуванні і використанні нового сервісу. Пропозиції та відгуки про роботу InfoTAX можна надсилати за адресою: infozvit@tax.gov.ua.
Як запевняє ДПСУ, комфортність спілкування з податковою службою, швидкість і зручність отримання податкової інформації через InfoTAX є не просто черговим кроком ДПСУ у напрямі цифровізації, а відповіддю на запит платників у мобільності отримання послуг. Тож якщо є бажання крокувати в ногу з часом, врахуйте, що InfoTAX — це зручно, швидко й доступно!