Теми статей
Обрати теми

Сервіс InfoTAX — податки у смартфоні

Солошенко Людмила, податковий експерт
Діджиталізація підбирається ближче й до платників. Із листопада минулого року ДПСУ запустила новий електронний сервіс під назвою «InfoTAX*». З його допомогою суб’єкти підприємництва зможуть швидко й зручно отримувати багато потрібної інформації, прискорити і спростити сплату податків, взаємодіяти з контролюючими органами дистанційно. Очікується, що спілкування з податківцями стане ще комфортнішим! Які можливості відкриваються для платників, зараз дізнаємося.

* Тах — у перекладі з англ. «податок».

Новий сервіс — помічник, який завжди під рукою. Він спрямований на максимальну мобільність послуг для платників податків, швидкість і зручність отримання податкової інформації. Оскільки дає можливість у будь-який момент через месенджери Telegram і Viber дізнаватися актуальні й необхідні податкові дані. Словом, бути в курсі того, що відбувається тут і зараз.

Як підключитися? Для цього досить мати комп’ютер або мобільний телефон. Далі для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (Telegram або Viber) знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням в електронний кабінет (ЕК) для ідентифікації й завершення налаштування нового сервісу.

А для наочності ДПСУ на своїй сторінці у Фейсбуці (facebook.com/TaxUkraine) виклала Інструкцію з підключення до чат-боту InfoTaxBot (з якою можна ознайомитися за посиланням: youtube.com/watch?v=tT_vyk-8lh4).

Що можна дізнатися? Робота над запущеним сервісом не призупиняється. Поки що з його допомогою платники можуть отримувати інформацію про:

— стан розрахунків із бюджетом і виникнення податкового боргу (дані особового рахунку);

— реєстраційні й облікові дані;

— строки подання звітності й сплати податків;

— дані СЕА ПДВ і СЕА РПСЕ;

— результати обробки документів.

Ресурс продовжує наповнюватися й обростати новими опціями. Нещодавно користувачам InfoTAX відкрилася нова можливість — отримувати ПДВ-дані, що стосуються блокування ПН/РК.

Так, у підрежимах «аналітика» режиму «накладні» можна дізнатися:

— показники D і P (пропускні критерії для безумовної реєстрації ПН/РК);

— показники позитивної податкової історії;

— критерії ризиковості платника.

Перспективи. На сьогодні InfoTAX надає більше 20 сервісів. З часом додаватимуться нові. У планах — можливість передзаповнення звітності для платників єдиного податку, перехід до сплати податків у «два кліки», сповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість його виникнення у разі несвоєчасної сплати тощо. А в перспективі планується, що цей сервіс буде інтегрований із Порталом «Дія».

Кількість платників, що обирають такий зручний ресурс і мобільний спосіб спілкування з податковою службою, зростає (у середньому щомісячно приблизно на 6 тисяч осіб). Так, станом на 1 січня 2021 року до сервісу підключилося понад 12 тисяч користувачів. А в лютому ним користувалося вже понад 26 тисяч платників.

ДПСУ запрошує всіх охочих узяти участь у тестуванні і використанні нового сервісу. Пропозиції та відгуки про роботу InfoTAX можна надсилати за адресою: infozvit@tax.gov.ua.

Як запевняє ДПСУ, комфортність спілкування з податковою службою, швидкість і зручність отримання податкової інформації через InfoTAX є не просто черговим кроком ДПСУ у напрямі цифровізації, а відповіддю на запит платників у мобільності отримання послуг. Тож якщо є бажання крокувати в ногу з часом, врахуйте, що InfoTAX — це зручно, швидко й доступно!

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі