Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Рекламні листівки та брошури: НП(С)БО vs МСФЗ

Вишневський Михайло, податковий експерт
Податки & бухоблік Вересень, 2021/№ 70
Друк
У бухгалтерів, які ведуть облік за НП(С)БО, немає сумнівів, що листівки і брошури, придбані для рекламної роздачі, обліковуються як стандартні запаси. Тобто спочатку придбали, потім оприбуткували на баланс, а потім списали на витрати. Але виявляється, що у підприємств, які працюють за МСФЗ, є більш прогресивний підхід для обліку таких активів. Давайте поглянемо на нього!

МСФЗ-креатив

Правовою підставою для прогресивного обліку рекламних листівок, брошур та іншого дріб’язку, передбаченого для рекламних роздач, є п.п. «в» п. 69 МСБО 38 «Нематеріальні активи». Там сказано, що видатки на діяльність з рекламування та стимулювання продажу (включаючи каталоги «товари поштою») належать до витрат, які включаються до витрат того періоду, в якому вони фактично понесені.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі