Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Витрати на мерчандайзинг

Нестеренко Максим, податковий експерт
Податки & бухоблік Вересень, 2021/№ 70
Друк
Мерчандайзинг — це не просто окрема категорія витрат на просування товару. Це ціла наука, яку використовують торговельні мережі, аби стимулювати продажі. Давайте подивимося, яким чином обліковувати такі витрати!

Бухгалтерський облік

До інструментів мерчандайзингу відносять такі заходи, як: мистецтво викладення товару в місцях торгівлі; забезпечення асортименту товару; організація локальної реклами (холодильники, дисплеї, стелажі, тумби, виставкові стійки, рекламні стенди, буклети тощо); аналіз показників продажів; інструктаж продавців.

Збільшення загального обсягу продажів — інтерес магазину. Витрати на це несе магазин чи інша торгова точка. Іноді оплата мерчандайзингових послуг є одним з обов’язкових платежів для постачальника, який бажає продавати свій товар у певній торговій мережі.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі