Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Підтверджуємо реальність маркетингу

Амброзяк Наталя, юрист
Податки & бухоблік Вересень, 2021/№ 70
Друк
Мабуть, найбільшу увагу податківців привертають маркетингові послуги у витратах у бізнесу. Контролери без розбору «косять» витрати і податковий кредит, як тільки бачать ці послуги в обліку. Довести їх реальність ой як не просто. Проте немає нічого неможливого. У цій статті дамо поради щодо того, як і, найголовніше, чим підтвердити отримання маркетингових послуг.

Маркетингові операції часто визнаються нереальними, знімається податковий кредит і, відповідно, проводяться донарахування з податку на прибуток і ПДВ.

На щастя, є багата судова практика, яка допоможе нам сформулювати той самий ідеальний перелік документів. Хоча не завжди вона і на користь платника.

Але передусім нагадаємо: коли ви оскаржуєте рішення податківців у суді, то саме вони зобов’язані довести його законність (ч. 2 ст. 77 КАСУ). Але якщо фіскали навели ті або інші докази, то їх треба буде спростувати (ч. 1 ст. 77 КАСУ).

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі