Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Рекламний відеоролик

Альошкіна Наталя, податковий експерт
Податки & бухоблік Вересень, 2021/№ 70
Друк
Візуалізація будь-якого процесу (дії) або предмета завжди дозволяє швидше і в стислі строки донести цільовій аудиторії основні меседжі. Як то мовиться, «краще один раз побачити, ніж сто разів почути». А наочно продемонструвати свій товар, послугу або бренд вам дозволить відеоролик. До того ж використовувати його ви можете і на телебаченні, і в соцмережах, і на презентаціях тощо. Розглянемо облікові особливості створення відео ролика.

Оформлюємо документи

Відеоролик за своїми характеристиками — це аудіовізуальний твір, що охороняється як об’єкт інтелектуальної власності (ОІВ). У свою чергу, демонстрація ролика є однією з форм використання майнових прав на цей об’єкт. Такі відносини зазвичай оформляються між замовником і рекламним агентством за допомогою договору про створення на замовлення і використання об’єкта авторського права.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі