Теми статей
Обрати теми

Відрядження скасували: що далі?

Хмелевський Ігор, податковий експерт
Податки & бухоблік Березень, 2023/№ 25
Друк
Працівник отримав аванс на відрядження (готівкою або на особисту платіжну картку). Може, навіть здійснив певні витрати, пов’язані з майбутньою службовою поїздкою (придбав транспортні квитки, забронював готель тощо). Проте відрядження скасували. В які строки він має повернути отриманий аванс і яким чином відзвітувати за нього?

Відповідь на це запитання як раніше, так і зараз украй недостатньо висвітлена в чинному законодавстві. Ситуація анітрохи не змінилася й після внесення змін до профільного п. 170.9 ПКУ, які мають запрацювати з 01.04.2023 (більше про ці зміни можна прочитати в статті «Підзвітна революція» // «Податки & бухоблік», 2023, № 12). Висловимо власну точку зору з цього приводу.

Видаємо наказ

Скасувати відрядження, що не відбулося, слід відповідним наказом. У наказі про скасування відрядження варто зазначити причину такого рішення (це може бути перенесення переговорного процесу, скасування конференції, хвороба працівника тощо), пославшись на раніше виданий наказ про відрядження. Крім того, в наказі слід прописати, що працівникові відшкодовуються понесені ним витрати.

Текст наказу може бути приблизно таким:

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі