Теми статей
Обрати теми

Працівник розбив товар: як стягнути шкоду

Марченко Олена, експерт з кадрових і податкових питань
Ситуація. Працівник розбив товар через те, що при перевезенні не закріпив його належним чином на візку. Договір про матеріальну відповідальність з ним не укладався. Чи можна в такому випадку стягнути з працівника заподіяну шкоду? Чи є варіант «розрулити» ситуацію, не запускаючи процедуру притягнення до матвідповідальності? Якщо вам цікаві відповіді на ці запитання, приєднуйтесь до розмови.

Без інвентаризації не обійтись

Перше, що треба зробити, — провести інвентаризацію. На цьому наполягає п. 7 розд. І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879. Так, відповідно до його норм

проведення інвентаризації є обов’язковим у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день установлення таких фактів)

Обсяг інвентаризації визначає керівник підприємства. Тобто він повинен видати наказ про проведення інвентаризації, в якому визначити строки її проведення, а також обсяг товарів, які мають бути охоплені інвентаризацією.

Цілком можливим є варіант, за якого під час такої інвентаризації будуть виявлені й інші факти псування майна чи недостач.

У будь-якому випадку інвентаризаційна комісія повинна:

1) запросити та розглянути письмові пояснення осіб, які допустили під час трудового процесу псування або знищення через недбалість матеріалів, напівфабрикатів, виробів (продукції) тощо;

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі