Теми статей
Обрати теми

РРО не потрібен при післяплаті через «Нову пошту»: рішення суду

Хмелевський Ігор, податковий експерт
Останнім часом ми знов і знов змушені були повертатися до теми свавілля податківців у питаннях застосування РРО/ПРРО. Здебільшого під роздачу при перевірках потрапляли ФОП-єдиноподатники, котрі продавали в інтернеті товари з післяплатою і доставкою «Новою поштою». Врешті-решт, маємо рішення суду (поки що першої інстанції). Результат — доволі обнадійливий.

Суть спору

Схема, за якою працював ФОП, стандартна: покупці на інтернет-майданчиках замовляли товар, «Нова пошта» доставляла його до своїх відділень для вручення покупцям, а «НоваПей» приймала від покупців грошові кошти як післяплату за такий товар і переказувала їх у безготівковій формі на користь ФОП.

Податківці вирішили, що такі операції слід проводити через РРО і за результатами фактичної перевірки прийняли податкове повідомлення-рішення (ППР), за яким наклали на ФОП солідний штраф (п. 1 ст. 17 Закону про РРО).

Підприємець звернувся до суду з вимогою визнати протиправним і скасувати ППР податківців.

Позиція сторін

ФОП. Його аргументація доволі проста. Розрахунковою операцією за Законом про РРО, серед іншого, є та операція,

коли суб’єкт господарювання (1) приймає (отримує) від покупця готівкові кошти, платіжні картки, платіжні чеки, жетони тощо (2) безпосередньо за місцем реалізації товарів. Тільки в цьому разі у нього виникає обов’язок застосовувати РРО

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі