Теми статей
Обрати теми

У якому періоді відображати виправлення від’ємного значення з ПДВ: теорія та практика

Костюк Дмитро, заступник головного редактора
Продовжуємо аналізувати незаконні, а часто і недоречні вимоги податківців. У цій статті поговоримо про безлад, який відбувається з наслідками виправлення від’ємного значення ПДВ. Плутанина викликана, з одного боку, невдалими формулюваннями Порядку заповнення декларації з ПДВ*, з іншого боку — консультаціями податківців, а з третього — практичними вимогами перевіряючих. Ітиметься про включення суми виправлення помилки в поточні декларації.

* Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затверджений наказом Мінфіну від 28.01.2016 № 21.

Коротко нагадаємо, що порядок виправлення від’ємного значення (йдеться про ту частину, яка переноситься на майбутні періоди, тобто про ряд. 21) у декларації з ПДВ залежить від того, чи вплинула помилка на показники ряд. 18 і 20.2* декларацій майбутніх періодів:

— якщо не вплинула, то уточнюючий розрахунок (УР) подається тільки до того періоду, в якому була допущена помилка;

— якщо вплинула, то УР подається до всіх періодів, у яких був такий вплив.

* Суворо кажучи, це правило треба застосовувати і в тому випадку, якщо помилка вплинула на ряд. 20.1 (залік у рахунок зменшення боргу з ПДВ). Про цей рядок нічого не сказано в Порядку № 21, але в цьому випадку його вплив на декларацію такий же, як і ряд. 18 і 20.2 (показник ряд. 20.1 так само йде з декларації).

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 - 2025
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі