Теми статей
Обрати теми

Як рахувати дохід при роботі з GLOVO на єдиному податку?

Томашпольський Сергій, податковий експерт
Платник ЄП продає свою продукцію через GLOVO. Касові чеки вибиває при відвантаженні товару. Гроші на розрахунковий рахунок заходять пізніше. Як рахувати ЄП-дохід?

Сумісність з ЄП

Є гостре питання, чи не перетинаються умови співпраці GLOVO з партнерами з забороною для платників ЄП на заліки (див. із цього приводу, зокрема, статтю «Продаж страв через GLOVO: чи потрібен додатковий КВЕД?» // «Податки & бухоблік», 2023, № 44).

Наразі в Загальних умовах надання агентських послуг GLOVO (дата оновлення: 18 березня 2025 року) бачимо наступні формулювання:

«3.1. Glovo здійснює виплати Партнеру за продані через Застосунок Товари, утримуючи Агентську винагороду, у наступні терміни:

3.2. Сторони узгодили, що виконання зобов’язань щодо сплати Агентської винагороди шляхом проведення бартерних платежів, зарахування зустрічних однорідних вимог допускається та здійснюється, за винятком якщо Партнер перебуває на спрощеній системі оподаткування»

Якщо мова про те, що Партнер — платник ЄП окремо перераховує платежі на користь GLOVO, при цьому сам отримує від GLOVO повну (!) вартість замовлення, оплачену покупцем, то тут узагалі і питань немає. Бо платник ЄП отримує на рахунок повну вартість замовлення, оплачену покупцем, без жодних агентських утримань. І ніякого конфлікту з п. 291.6 ПКУ немає.

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі