Теми статей
Обрати теми

Реформа держслужби: розраховуємо середній заробіток працівникам держорганів

Гуль Тетяна, експерт з питань оплати праці (e-mail: t.gul@id.factor.ua)
З 1 травня 2016 року розпочався перший етап переходу України на європейську модель оплати праці держслужбовців. Реформа держслужби потягнула за собою зміни в умовах оплати праці працівників держорганів. У зв’язку з цим середня зарплата держслужбовців повинна розраховуватися з урахуванням спеціальних положень Порядку № 100. Звичайно ж, для повного прояснення всіх нюансів такої ситуації необхідні офіційні роз’яснення фахівців Мінсоцполітики. І вони готуються. Проте поки вони не з’явилися, постараємося й ми розібратися в цих «середньооплатних» тонкощах.

Спеціальні норми з розрахунку середньої зарплати, про які піде мова в сьогоднішній статті, установлено в абз. 7 і 8 Порядку № 100.

Головні питання щодо їх застосування такі:

— на кого поширюються;

— як рахувати?

Давайте розбиратися.

НА КОГО ПОШИРЮЮТЬСЯ?

У пошуках відповіді на це запитання наведемо положення абз. 7 і 8 Порядку № 100.

«У разі зміни структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів працівникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до актів законодавства період до зміни структури зарплати виключається з розрахункового періоду.

У разі коли зміна структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування відбулася в період, протягом якого за працівником зберігається середня зарплата, а також коли зарплата в розрахунковому періоді не зберігається, обчислення середньої зарплати проводиться з урахуванням виплат, передбачених працівникові згідно з умовами оплати праці, що встановлені після підвищення посадових окладів».

Отже, що ми маємо. Спецправила розрахунку середньої зарплати для визначення суми відпускних та інших виплат, що розраховуються згідно з Порядком № 100, призначені для працівників:

— органів державної влади;

— органів місцевого самоврядування (ОМС).

Крім того, спеціальні правила розрахунку середньої зарплати застосовуються за такими працівниками в разі зміни структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів.

За розрахунком середньої зарплати для працівників ОМС можна однозначно сказати, що спеціальні положення Порядку № 100 не застосовуються. Це пов’язано з тим, що структура зарплати працівників ОМС з 1 травня 2016 року не змінена. Для них середні виплати, у тому числі й відпускні, розраховуються в загальному порядку.

Отже, «під прицілом» залишаються тільки працівники органів державної влади.

Але чи для всіх працівників держорганів треба застосовувати цю норму? Розбираємося й тут.

Для цього на рисунку представимо, як змінилися категорії працівників держорганів у зв’язку з набранням чинності Законом № 889.

img 1

Категорії працівників держорганів у зв’язку з реформою держслужби

Тут зауважимо, що для категорії працівників «держслужбовці» після 1 травня 2016 року можливі 2 варіанти розвитку подій:

1) посада держслужбовця збереже цей самий статус держслужби;

2) посада, яку займає держслужбовець, втратить статус держслужби: держслужбовець став працівником, який виконує функції з обслуговування.

Отже, пройдемося за кожною категорією працівників окремо, щоб відповісти на запитання, поширюються спеціальні норми Порядку № 100 для розрахунку середньої за ними чи ні.

ДЕРЖСЛУЖБОВЕЦЬ = ДЕРЖСЛУЖБОВЕЦЬ

Тут усе гранично зрозуміло. З 01.05.2016 р. у держслужбовців відбулася зміна структури з одночасним підвищенням окладів. Так, оплата праці таких осіб тепер здійснюється на підставі ст. 50 — 52 Закону № 889, постанови № 292 і постанови № 289 (див. «ОП», 2016, № 8, с. 7 і 12). Таким чином, з цієї дати на держслужбовців не поширюється дія постанови № 268-2006.

Чи була зміна структури заробітної плати у держслужбовців, наочно продемонструє наш приклад. Ми проаналізували складові нової заробітної плати для посади головного спеціаліста з 6-річним держстажем, і порівняли їх з попередніми умовами оплати праці (див. таблицю).

Основні елементи зарплати

До 01.05.2016 р.

Після 01.05.2016 р.

1 варіант

2 варіант

Сума, грн.

%

Сума, грн.

%

Сума, грн.

%

Оклад

1723

55,7

2585

79,5

2585

56,9

Надбавка за ранг

70

2,3

200

6,2

200

4,4

Надбавка за вислугу років

268,95

((1723 + 70) х 15 %)

8,7

465,30

(2585 х 18 %)

14,3

465,30

(2585 х 18 %)

10,2

Надбавка за високі досягнення у праці (50 %)

1030,98

((1723 + 70 + 268,95) х 50 %)

33,3

Надбавка за інтенсивність праці або за виконання особливо важливої роботи (50 %)

1292,5

(2585 х 50 %)

28,5

Разом

3092,93

100,0

3250,30

100,0

4542,80

100,0

Наші цифри показують, що з 1 травня 2016 року питома вага посадового окладу у структурі заробітної плати головного спеціаліста держоргану збільшилася:

— у 1 варіанті — за рахунок скасування окремих виплат (постановою № 292 не передбачено надбавку за високі досягнення у праці);

— у 2 варіанті — за рахунок зменшення частини інших виплат (зокрема, питома вага стимулюючої надбавки менше питомої ваги надбавки за високі досягнення у праці за попередніми умовами оплати праці).

На підставі цих даних можна зробити висновок, що з 1 травня 2016 року змінилася структура заробітної плати держслужбовців. До речі, термін «зміна структури заробітної плати» було розшифровано в листі Мінпраці від 07.09.2009 р. № 538/13/84-09: «якщо відбувається зміна (збільшення або зменшення) питомої ваги одних складових зарплати шляхом скасування окремих виплат, що призводить до збільшення питомої ваги окладів, або збільшення частки основної зарплати (окладів) і зменшення частини інших виплат, то відбувається зміна структури заробітної плати». Як бачимо, наша ситуація чітко співпадає з висновком із цього листа.

Крім того, згідно з постановою № 292 посадові оклади держслужбовцям також підвищилися з 1 травня. Усе це означає, що при розрахунку середньої зарплати держслужбовцям слід застосовувати спецнорму, встановлену абз. 7 і 8 п. 2 Порядку № 100.

Але чи для всіх держслужбовців вона застосовується? Адже у спеціаліста держоргану (9 група оплати праці), розташованого на території одного або декількох районів, міст обласного значення, посадовий оклад не змінився. Його розмір залишився на рівні грудня-2015 і дорівнює 1723 грн.

За усними роз’ясненнями фахівців Мінсоцполітики, спеціальні норми за розрахунком середньої зарплати повинні застосовуватися для всіх без винятку держслужбовців, які й залишилися з цим держстатусом після 01.05.2016 р. Тобто норму про зміну структури зарплати держслужбовців і підвищення посадових окладів потрібно розглядати в цілому для такої категорії, а не індивідуально за працівником. Ми згодні з цією думкою, адже в самому Порядку № 100 визначено, що в разі зміни структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів працівникам органів державної влади та ОМС згідно з актами законодавства період до зміни структури зарплати виключається з розрахункового періоду. Саме тому саму норму про зміну структури і підвищення посадових окладів застосовуємо в цілому за держслужбовцями, а ось порядок розрахунку середньої зарплати — індивідуально щодо кожного держслужбовця.

Для повної ясності, звичайно ж, потрібна офіційна позиція фахівців Мінсоцполітики в цьому питанні. Сподіваємося, таке роз’яснення скоро з’явиться, про що ми обов’язково повідомимо читачів на сторінках нашого видання.

Підіб’ємо підсумок:

З 01.05.2016 р. при розрахунку середньої заробітної плати для оплати періодів згідно з Порядком № 100 (наприклад, відпускних) усіх працівників, які мають статус держслужбовців і оплата праці яких здійснюється на підставі постанови № 292, період до зміни структури виключається з розрахункового періоду.

Тобто розрахунковим періодом при обчисленні середньої зарплати згідно з Порядком № 100 буде період починаючи з травня 2016 року.

Якщо ж зміна структури з одночасним підвищенням посадових окладів відбулася в періоді, коли працівник не працював, а за ним зберігалася чи не зберігалася середня зарплата, то середню зарплату обчислюють виходячи з виплат, передбачених працівнику за новими умовами оплати праці.

ДЕРЖСЛУЖБОВЕЦЬ ПРАЦІВНИК, ЯКИЙ ВИКОНУЄ ФУНКЦІЇ З ОБСЛУГОВУВАННЯ

Не всі держслужбовці у зв’язку з набуттям чинності Законом № 889 зберегли свій статус. Деякі посади, які згідно із Законом № 3723 вважалися посадами держслужби, перейдуть до категорії посад працівників, які виконують функції з обслуговування (див. рисунок 1). Такий «перехід» є зміною істотних умов праці. Він відобразиться на оплаті праці та гарантіях для працівників, які продовжили роботу з новим статусом посади. Зауважимо: оплата праці працівників держорганів, які виконують функції з обслуговування, у 2016 році проводиться згідно з постановою № 268-2016 («ОП», 2016, № 8, с. 17).

Працівники, які раніше були держслужбовцями, але через Закон № 889 мають бути переведені на посади працівників з обслуговування, мають у запасі 2 місяці «на подумати»: переходити на нову посаду працівника з обслуговування чи звільнятися. На цей період у такого працівника зберігається його колишня зарплата та інші гарантії (наприклад, цей період зараховується до стажу держслужби, за який надається щорічна основна відпустка тривалістю 30 календарних днів).

У разі, якщо цей працівник піде у відпустку в цей період, для нього треба проводити розрахунок за загальними правилами Порядку № 100. Тобто спеціальні норми цього Порядку на нього не поширюються, оскільки у 2-місячному періоді у нього не змінюються посадовий оклад і структура його зарплати.

Держслужбовець може дати свою згоду на переведення на посаду працівника з обслуговування і до закінчення двомісячного строку попередження або одразу після закінчення цього строку. Після отримання згоди такий працівник переводиться на іншу посаду, а саме на посаду працівника з обслуговування.

Якщо надалі такий працівник піде у відпустку, то для нього ми не застосовуємо спеціальної норми Порядку № 100 з розрахунку середньої зарплати, оскільки зміна в посадовому окладі і структурі його зарплати відбудеться внаслідок переведення на іншу посаду. Щодо цього працівника ми застосовуємо загальні правила Порядку № 100 для розрахунку середньої зарплати.

Отже, при розрахунку середньої зарплати працівнику «держслужбовець працівник з обслуговування» спеціальні норми для такого розрахунку не застосовуються.

СЛУЖБОВЕЦЬ ПРАЦІВНИК З ОБСЛУГОВУВАННЯ

З 1 травня 2016 року оплата праці працівників з обслуговування здійснюється на підставі постанови № 268-2016. До цієї категорії працівників тепер належать, у тому числі службовці держорганів. Нагадаємо, що до 01.05.2016 р. оплата їх праці проводилася згідно з постановою № 268-2006.

Таким чином, у працівників, які раніше були службовцями, а з 1 травня 2016 року стали працівниками з обслуговування, змінилася «оплатна» нормативка: раніше — постанова № 268-2006, а з 1 травня 2016 року — постанова № 268-2016.

Як ми вище зауважили, норми абз. 7 і 8 п. 2 Порядку № 100 поширюються на всіх працівників держорганів, в яких відбулася зміна структури заробітної плати з одночасним підвищенням посадових окладів.

У цілому посадові оклади працівників з обслуговування згідно з постановою № 268-2016 підвищилися. Знову ж таки, як і у випадку з держслужбовцями, за окремими посадами працівників з обслуговування посадовий оклад після 01.05.2016 р. залишився на тому самому рівні, що й у грудні 2015 року, а саме 1723 грн. Ці посади: стенографіст II категорії, оператор комп’ютерного набору II категорії, архіваріус, експедитор органів прокуратури, експедитор судів, експедитор, оператор копіювальних і розмножувальних машин.

Розберемося, чи змінилася структура зарплати працівників, які були службовцями, а стали працівниками з обслуговування.

Порівняємо, чи змінилися виплати, що належать службовцю — працівнику з обслуговування, і принцип їх розрахунку до і після 1 травня 2016 року (див. таблицю).

img 2

Як бачимо, ніяких змін у структурі заробітної плати працівників, які були службовцями, а після 01.05.2016 р. — працівниками з обслуговування, немає. Тому для них норми абз. 7 і 8 п. 2 Порядку № 100 при розрахунку середньої заробітної плати не застосовуємо, а керуємося загальними.

Задля справедливості зауважимо, що деякі службовці все ж таки втратили право на надбавки, що були їм належні згідно з постановою № 268-2006 (ср. ). Наприклад, ідеться про надбавку за знання та використання в роботі іноземної мови. З 1 січня 2016 року працівникам з обслуговування цю надбавку не платять.

Знову ж таки, такі надбавки мали суто індивідуальний характер. І якщо зміну у структурі потрібно розглядати в цілому за працівниками, які були службовцями і стали після 01.05.2016 р. працівниками з обслуговування, то її не відбулося.

На цій підставі можна говорити про те, що спеціальні норми з розрахунку середньої зарплати відповідно до Порядку № 100 для працівників, які були службовцями, а з 01.05.2016 р. стали працівниками з обслуговування, не застосовуються.

«ОБСЛУГОВУЮЧІ» РОБІТНИКИ

Ніяких змін у структурі заробітної плати робітників, які обслуговують держоргани, не відбулося. Для них тільки диференціювали розміри «схемних» посадових окладів залежно від кваліфікаційних розрядів і складності виконуваних робіт. З 1 травня 2016 року «схемні» оклади становлять від 1450 до 1718 грн., тобто не менше, ніж мінзарплата, установлена законом з 01.05.2016 р.

Тому для таких працівників при розрахунку середньої зарплати використовуйте загальні норми Порядку № 100. Не забудьте і про коригування заробітку: зарплату в розрахунковому періоді помножте на коефіцієнти підвищення посадових окладів. Тобто заробіток у розрахунковому періоді необхідно «підтягнути» до травневого.

Висновок: спеціальні норми Порядку № 100 поширюються тільки на держслужбовців, оплата праці яких здійснюється згідно з постановою № 292.

Тепер розглянемо, як ці норми застосовувати на практиці, тобто як рахуватимемо.

ЯК РАХУВАТИ?

Наведемо числові приклади.

Держслужбовець перебував у відпустці у травні 2016 року: розраховуємо відпускні

Приклад 1. Посадовий оклад держслужбовця (головного спеціаліста) з 1 травня 2016 року становить 2585 грн. Інші обов’язкові виплати складають: надбавка за ранг — 200 грн., надбавка за вислугу років — 18 % (6 років держслужби — 465,30 грн.). З 16 травня 2016 року головний спеціаліст пішов у щорічну відпустку тривалістю 14 к. дн.

З травня 2016 року при розрахунку середньої зарплати держслужбовцям слід враховувати спецнорми Порядку № 100. Абзацом 7 п. 2 цього Порядку передбачено, що період до зміни структури з одночасним підвищенням посадових окладів виключають із розрахункового періоду.

У наведеному прикладі держслужбовцю надано відпустку у травні 2016 року. Розрахунковим періодом є травень 2015 року — квітень 2016 року. З травня 2016 року оплата праці проводиться за зміненою структурою та підвищеними окладами. Отже, період до зміни виключають із розрахункового періоду. Виходить, що з розрахунку виключають усі місяці і даних для розрахунку «середньої» немає.

Для того щоб правильно знайти середню зарплату для такого випадку, керуються нормами абз. 8 п. 2 Порядку № 100. Так, якщо зміна структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів держслужбовців відбулася в періоді, протягом якого за працівником зберігалася середня зарплата, а також коли зарплата в розрахунковому періоді не зберігається, обчислення середньої зарплати проводиться з урахуванням виплат, передбачених працівнику згідно з умовами оплати праці, установленими після підвищення посадових окладів.

Оскільки держслужбовцю було надано відпустку у травні 2016 року, тобто в періоді, коли відбулася зміна структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів, середньоденну зарплату обчислюють виходячи з виплат, передбачених працівнику за новими умовами оплати праці. Знайдемо її:

3250,30 грн. х 12 міс. : (366 к. дн. - 10 к. дн.) = 109,56 грн.,

де 3250,30 — зарплата за місяць за новими умовами оплати праці (2585оклад + 200ранг + 465,30вислуга);

12 — кількість місяців за умовний 12-місячний розрахунковий період;

366 — кількість календарних днів за 12 місяців;

10 — кількість святкових і неробочих днів в умовному 12-місячному розрахунковому періоді.

Сума відпускних становитиме:

109,56 грн. х 14 к. дн. = 1533,84 грн.

Держслужбовець перебуває у відпустці у травні 2016 року: розраховуємо матдопомогу

Приклад 2. Держслужбовець перебуває в щорічній основній відпустці з 16 травня 2016 року з виплатою грошової допомоги при наданні такої відпустки в розмірі середньомісячної заробітної плати.

Візьмемо за основу умови оплати праці держслужбовця, наведені у прикладі 1.

Згідно з абз. 8 п. 2 Порядку № 100 якщо зміна структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів відбулася в періоді, коли за працівником зберігалася середня зарплата, а також коли середня зарплата в розрахунковому періоді не зберігається, обчислення середньої заробітної плати проводиться з урахуванням виплат, передбачених працівнику згідно з умовами оплати праці, установленими після підвищення посадових окладів. Тобто середню зарплату необхідно рахувати із зарплати працівника, що дорівнює 3250,30 грн. (2585оклад + 200ранг + 465,30вислуга).

Оскільки грошову допомогу при наданні щорічної основної відпустки виплачують у розмірі середньомісячної зарплати, то сума такої допомоги, нарахованої у травні 2016 року, дорівнюватиме 3250,30 грн.

Держслужбовець у травні 2016 року перебував у відпустці «за свій рахунок», у червні йде в щорічну відпустку: розраховуємо відпускні

Приклад 3. Посадовий оклад держслужбовця (головного спеціаліста) з 1 травня 2016 року становить 2585 грн. Інші обов’язкові виплати складають: надбавка за ранг — 200 грн., надбавка за вислугу років — 18 % (6 років держслужби — 465,30 грн.). Увесь травень 2016 року працівник перебував у відпустці без збереження заробітної плати згідно з п. 7 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про відпустки» від 15.11.96 р. № 504/96-ВР, з 01.06.2016 р. — у щорічній основній відпустці тривалістю 30 календарних днів.

Згідно з абз. 7 п. 2 Порядку № 100 період до зміни структури з одночасним підвищенням посадових окладів виключають із розрахункового періоду. У наведеному прикладі відпустка надана з 1 червня 2016 року, і розрахунковим періодом буде червень 2015 року — травень 2016 року. Місяці з червня 2015 року по квітень 2016 року виключають із розрахункового періоду. Тобто в розрахунковому періоді залишається травень 2016 року. Але в травні у працівника немає заробітку із законодавчої причини (відпустка без збереження зарплати згідно зі ст. 25 Закону про відпустки). У загальному випадку такий період також виключають із розрахункового періоду ( абз. 6 п. 2 Порядку № 100). А у випадку, коли в розрахунковому періоді немає заробітку не з вини працівника, середньоденну зарплату обчислюють виходячи з установленого посадового окладу ( абз. 3 п. 4 Порядку № 100).

Але ми маємо справу зі спецнормами, зазначеними в абз. 7 і 8 п. 2 Порядку № 100, для розрахунку «середньої» у разі зміни структури зарплати з одночасним підвищенням окладів працівників держорганів.

Абзац 8 цього пункту приписує обчислювати середньоденну зарплату виходячи з виплат, передбачених умовами оплати праці, установленими після підвищення посадових окладів також у тому випадку, якщо в розрахунковому періоді заробіток не зберігався.

Таким чином, якщо в розрахунковому періоді немає заробітку, середньоденна зарплата обчислюється виходячи із загального заробітку за місяць, установленого за новими умовами оплати праці.

Розрахуємо середньоденну зарплату:

3250,30 грн. х 12 міс. : (366 к. дн. - 9 к. дн.) = 109,25 грн.,

де 3250,30 — зарплата за місяць за новими умовами оплати праці (2585оклад + 200ранг + 465,30вислуга);

12 — кількість місяців за умовний 12-місячний розрахунковий період (червень-2015 — травень-2016);

366 — кількість календарних днів за 12 місяців;

9 — кількість святкових і неробочих днів згідно зі ст. 73 КЗпП в умовному 12-місячному розрахунковому періоді.

Сума відпускних становитиме:

109,25 грн. х 30 к. дн. = 3277,50 грн.

Держслужбовець йде у відпустку в липні 2016 року (з червня йому встановили надбавку за інтенсивність праці): розраховуємо відпускні

Приклад 4. Посадовий оклад держслужбовця (головний спеціаліст) з 1 травня 2016 року складає 2585 грн. Інші обов’язкові виплати становлять: надбавка за ранг — 200 грн., надбавка за вислугу років — 465,30 грн. (18 % від посадового окладу за стаж держслужби більше 6 років). З 1 червня йому також установлено надбавку за інтенсивність праці в розмірі 40 % посадового окладу (1034 грн.). Держслужбовець іде в щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів з 04.07.2016 р.

Згідно з абз. 7 п. 2 Порядку № 100 період до зміни структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів виключається з розрахункового періоду. Оскільки відпустку надають у липні 2016 року, то в розрахунковому періоді залишаються травень і червень 2016 року. У розрахунку братиме участь нарахована зарплата за ці місяці.

Знайдемо середньоденну зарплату:

(3250,30 грн. + 4284,30 грн.) : (31 к. дн. - 3 к. дн. + 30 к. дн. - 2 к. дн.) = 134,55 грн.,

де 3250,30 — зарплата, нарахована за новими умовами оплати праці у травні 2016 року (2585оклад+ 200ранг + 465,30вислуга);

4284,30 — зарплата, нарахована за новими умовами оплати праці в червні 2016 року (2585оклад + 200ранг + 465,30вислуга + 1034надбавка за інтенсивність);

31 і 30 — кількість календарних днів у травні і червні відповідно;

3 і 2 — кількість святкових і неробочих днів згідно зі ст. 73 КЗпП у травні і червні 2016 року відповідно.

Сума відпускних становитиме:

134,55 грн. х 30 к. дн. = 4036,50 грн.

Держслужбовець іде у відпустку в липні 2016 року (у червні працівник хворів): розраховуємо відпускні

Приклад 5. Посадовий оклад держслужбовця (головного спеціаліста) з 1 травня 2016 року становить 2585 грн. Інші обов’язкові виплати складають: надбавка за ранг — 200 грн., надбавка за вислугу років — 18 % (6 років держслужби — 465,30 грн.). З 1 липня 2016 року він іде у відпустку тривалістю 30 календарних днів. У травні — червні 2016 року йому було нараховано:

травень: зарплату за відпрацьований час — 2394,96 грн.; лікарняні — 523,80 грн.;

червень: зарплату за відпрацьований час — 3250,30 грн.

Згідно з абз. 7 п. 2 Порядку № 100 період до зміни структури зарплати з одночасним підвищенням посадових окладів виключається з розрахункового періоду. Оскільки відпустку надають з 1 липня 2016 року, то в розрахунковому періоді залишаються травень і червень 2016 року. У розрахунку бере участь нарахована зарплата за ці місяці, а також лікарняні, нараховані за дні хвороби у травні.

Загальна сума заробітку, що бере участь у розрахунку, становить 6169,06 грн. (2394,96 + 523,80 + 3250,30).

Знайдемо середньоденну зарплату:

6169,06 грн. : (31 к. дн. - 3 к. дн. + 30 к. дн. - 2 к. дн.) = 110,16 грн.,

де 31 і 30 — кількість календарних днів у травні і червні відповідно;

3 і 2 — кількість святкових і неробочих днів згідно зі ст. 73 КЗпП у травні і червні 2016 року відповідно.

Сума відпускних становитиме:

110,16 грн. х 30 к. дн. = 3304,80 грн.

Використані документи

Закон № 889 — Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VIII.

Закон № 3723 — Закон України «Про державну службу» від 16.12.93 р. № 3723-ХІІ.

Постанова № 292 постанова КМУ «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» від 06.04.2016 р. № 292.

Постанова № 289 — постанова КМУ «Про затвердження Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям» від 06.04.2016 р. № 289.

Постанова № 268-2006 — постанова КМУ «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268.

Постанова № 268-2016 — постанова КМУ «Про умови оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, у 2016 році» від 06.04.2016 р. № 268.

Наказ № 77 — наказ Мінпраці «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» від 02.10.96 р. № 77.

Порядок № 100 Порядок обчислення середньої заробітної плати, затверджений постановою КМУ від 08.02.95 р. № 100.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі