Теми статей
Обрати теми

Номенклатура справ: що це за документ та як його заповнити

Кравченко Дар’я, експерт з оплати праці
Щорічно (наприкінці року) підприємства, установи, організації переглядають свою номенклатуру справ та складають нову номенклатуру на наступний рік. Як це зробити та які нюанси при цьому врахувати, розповімо у нашій статті.

Загальні моменти

Що це за документ? Номенклатура справ — це обов’язковий для кожної юрособи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ (ст. 1 Закону про НАФ*, п. 1 Правил № 1000/5**).

* Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» від 24.12.93 № 3814-XII.

** Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Цей документ призваний:

— встановити єдиний порядок формування справ для документів, створених і в електронній, і в паперовій формах;

— забезпечити облік справ;

— оперативно шукати документи за їх змістом і видом;

— визначити строки зберігання справ.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі