Теми статей
Обрати теми

Номенклатура справ: складаємо на 2025 рік

Кравченко Дар’я, експерт з оплати праці
У попередній статті «Номенклатура справ: що це за документ та як його заповнити» // «Оплата праці», 2025, № 1 ми пригадали, що таке номенклатура справ, кому її потрібно складати, за якими формами та як заповнити цей документ. Сьогодні докладно поговоримо про етапи складання номенклатури справ структурного підрозділу та зведеної номенклатури справ.

Номенклатура справ структурного підрозділу

Номенклатуру справ структурного підрозділу складають за уніфікованою формою, наведеною в додатку 11 до Правил № 1000/5*.

* Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Порядок складання такої номенклатури включає в себе такі кроки.

Крок 1. Підготовчий.

Посадова особа, відповідальна за діловодство в структурному підрозділі, вивчає:

— нормативно-правові акти з питань організації діловодства та зміни до них;

— галузеві переліки, в яких визначені строки зберігання документів;

— документи з питань діяльності структурного підрозділу та підприємства.

Крок 2. Складання номенклатури справ.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі