Теми статей
Обрати теми

Виклик до ТЦКСП працівника-дистанційника: дії роботодавця

Кравченко Дар’я, експерт з оплати праці
На підприємство надійшло розпорядження про оповіщення працівника, який працює дистанційно, щодо його виклику до ТЦКСП. Як діяти роботодавцю в такій ситуації? Яким чином відзвітувати про виконання розпорядження перед ТЦКСП? Відповіді на ці запитання — у нашій статті.

Дії роботодавця при оповіщенні за порядком № 1487

З метою належного ведення персонального військового обліку підприємства, установи та організації зобов’язані здійснювати, зокрема, оповіщення на вимогу ТЦКСП призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до військкоматів і забезпечувати їх своєчасне прибуття. Такий обов’язок передбачено п. 34 Порядку № 1487*.

* Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затверджений постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487.

Щоб його виконати, у загальному випадку керівник підприємства має зробити такі дії (п. 47 Порядку № 1487):

1) отримати розпорядження ТЦКСП щодо оповіщення військовозобов’язаних про їх виклик до ТЦКСП (додаток 13 до Порядку № 1487)*;

2) видати наказ (розпорядження) про оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів і довести його до відома таких осіб під особистий підпис;

3) вручити призовникам, військовозобов’язаним та резервістам повістки про явку за викликом до ТЦКСП (за наявності);

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі