Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Літній табір від А до Я

Гришина Галина
Власне Діло Серпень, 2014/№ 15
Друк
Розповідаючи про себе, Жанна Харківська жартує — їй легше перелічити ті сфери, де вона не працювала, ніж ті, де встигла досягти істотних результатів. Заступник директора з виробничих питань на одному з харківських заводів, організатор івент-агентства, ведуча свят, тамада на весіллях — близькі давно звикли до такого роду професійних рокіровок. Але навіть вони були здивовані, коли Жанна залишила свої прибуткові проекти ради волонтерської діяльності, присвятивши себе благодійності. Багато хто тоді дивувався — навіщо їй це потрібно? Але як показав час, навички роботи у волонтерській організації незабаром згодилися при запуску комерційного дитячого проекту. Цього разу Жанна вирішила створити літній розвиваючий табір для дітей з назвою «Лідер», що сама за себе говорить. А талановиті та терплячі педагоги з волонтерської організації виявилися кращими вожатими — Жанні не довелося шукати їх на стороні, витрачаючи час на виснажливі співбесіди. Про те, як заробити на організації літнього дозвілля для дітей, Жанна розповіла «Власному Ділу». Жанна, ти успішно реалізувала себе в багатьох сферах, твій головний козир — це комунікабельність та цілеспрямованість. А як виникла ідея відкрити літній табір для дітей?

Ж. Х. Ця ідея родом з мого дитинства. Все своє літо я проводила в піонерських таборах і сьогодні з радістю згадую ті часи. Вважаю, що саме в літньому таборі я навчилася багато чому з того, що стало мені у пригоді в дорослому житті. Мене завжди обирали командиром загону, я залюбки брала участь у конкурсах, іграх і спортивних змаганнях — це додало мені упевненості у власних силах на все життя. Сьогодні ж діти недоотримують добре організованого літнього відпочинку. Поки батьки працюють, діти марнують час біля моніторів і планшетів. При цьому багато мам і пап були б і раді віддати дитину в табір, але вигідних пропозицій не так вже й багато. Ті варіанти, які існують на ринку, багатьом або не по кишені, або ж влаш­товує ціна, але не влаштовує місце розташування табору — дуже далеко. Ми ж пропонуємо хороший варіант відпочинку для дітей у межах міста. Цілий день діти проводять на природі в найбільшій зеленій зоні — в мотузяному парку. Це денний табір без ночівлі, який дає можливість батькам організувати свій робочий час і дати можливість дитині оволодіти корисними навичками туризму, роботою в команді і навчити лідерству.

 

Як організували харчування дітей?

 

Ж. Х. Харчування — питання нескладне. Нашим партнером є їдальня громадського харчування, яка бере на себе всю відповідальність за якість продуктів. Наше ж завдання — організувати дозвілля та навчання дітей.

 

Який стартовий капітал був потрібний для реалізації задуманого?

Ж. Х. Основний капітал — це людський ресурс, вожаті, які працюватимуть з дітьми, і команда інструкторів. Відкриття таких проектів не потребує багато вкладень, адже наша послуга тримається на досвіді та прагненні дати щось корисне дітям. Усі працівники табору були підібрані задовго до відкриття самого табору — це люди, які проявили себе з кращого боку у волонтерських програмах і соціальних проектах. Я особисто навчала їх, тому впевнена в них на всі сто. Отже, основні вкладення на старті — це вкладення в рекламу. Ми виготовили дизайни рекламної афіші та листівок, ну і звичайно ж, частина витрат пішла на оплату телефонних переговорів та оренду офісу.

Дуже зручно, що наш табір працює лише вдень: вранці дітей зустрічають вожаті, увечері діти повертаються додому, тому ми переймаємося лише якісною програмою та харчуванням. Їдять діти в їдальні, а весь вільний час проводять на свіжому повітрі, беручи участь у тренінгах і заняттях під керівництвом дорослих.

 

Який вид реклами виявився найефективнішим?

 

Ж. Х. Ми розклеювали афіши, залишали рекламні проспекти в мережах наших партнерів, але найефективнішою виявилася реклама серед цільової аудиторії — потенційних клієнтів парку. На вихідних діти приходять з батьками, відпочивають у парку і хочуть ще, а мамі з папою на роботу — наш табір для них як паличка-стукалочка.

 

На який період окупності розрахований проект?

 

Ж. Х. Дитячий табір — це проект перспективний, він окупається вже з першої зміни, якщо вдається набрати групу з 10 дітей. При наборі повної групи у 20 осіб, як ми розраховували спочатку, можна отримати гідний прибуток, який плануємо вкладати в перспективні проекти для дітей.

 

Жанна, батькам важливо, щоб дитина була під наглядом, а дітям головне — веселощі. Якою мірою трудомістким в організаційному плані є дитяче дозвілля?

 

Ж. Х. Відпочинок у нашому таборі — це можливість розкрити лідерські якості, допомогти дитині навчитися працювати в команді. Програма побудована так, щоб за 5 днів діти освоїли основні туристичні навики, які застосовують потім на практиці під час ігор і різних квестів. Наприкінці зміни кожний з батьків може отримати консультацію від психолога стосовно своєї дитини — які якості варто розвивати, в чому вона проявила старанність. Як правило, батьки чують багато нового про свою дитину.

 

А якщо погода підведе?

 

Ж. Х. У цьому випадку ми проводитимемо заняття в мотузяному парку, який розташований в закритому приміщенні.

 

Жанна, чи довелося вносити корективи до своїх планів через те, що відбувається в країні?

 

Ж. Х. Сьогодення змушує сумніватися багатьох із нас, особливо батьків, які бояться відпускати дітей далеко від себе. Але наш табір — це хороша альтернатива багатьом видам відпочинку, адже дитина буде щодня дома та одночасно відпочине з користю на природі. Ми бачимо зацікавленість батьків у нашій послузі й тому ведемо активну рекламну кампанію.

 

Чи є альтернатива літньому табору восени та взимку?

 

Ж. Х. Наш табір розрахований на активних дітей і батьків, які з радістю беруть участь в корисних і цікавих заходах. Восени ми робитимемо акцент на розвитку творчих навичок у дітей, а так само плануємо провести великий захід для всієї сім’ї. Думаю, ті, хто був з нами влітку, обов’язково приєднається до нас восени.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Увійдіть, щоб читати більше! Авторизовані користувачі одержують безкоштовно 5 статей на місяць