Для бюджетных организаций

Оплата труда

Печатная версия + электронная версия 155.00 грн. в месяц Подписаться Оставить заявку
Электронная версия 125.00 грн. в месяц Подписаться Оставить заявку
Комплект «Бюджетная бухгалтерия» и «Оплата труда» от 319.00 грн. в месяц Подробнее
Фото Оплата труда  
Подробнее

Периодичность — 2 раза в месяц + ежемесячно спецвыпуск с 2015 г.

Язык — украинский и русский

Тираж — 7350 экземпляров

Формат — А4

Объем — 32 страницы.

Подписные индексы: рус.- 99650; укр.- 99651.

Стоимость почтовой подписки: 175 грн/мес

  • Об издании
  • О редакции
  • Акции
  • Отзывы (0)
  • В свежем выпуске

Все об оплате труда для бухгалтеров, экономистов, кадровиков бюджетных организаций и коммерческих предприятий.

Информационно-аналитическое издание Издательского дома «Фактор», награждено статусом «Предприятие года 2016» Международным экономическим рейтингом «Лига лучших» за безупречную деловую репутацию.

В каждом номере:

  • нормативные документы и комментарии к ним;
  • расчет заработной платы, материальной помощи, надбавок, доплат и компенсаций;
  • индексация заработной платы на конкретных примерах;
  • единый социальный взнос, налог на доходы физических лиц;
  • больничные, декретные с примерами;
  • трудовое законодательство: прием на работу, увольнение, условия и режимы труда, гарантии и льготы работникам, отпуска, совместительство, трудовой договор;
  • конкретные рекомендации и полезные советы для учреждений образования, науки, здравоохранения, культуры и других отраслей;
  • консультации специалистов Минсоцполитики, Минобразования, Минмолодежьспорта, Минздрава, Министерства доходов и сборов, других официальных органов.

Отличительной чертой газеты является большое количество числовых примеров к аналитическим материалам, а также возможность получить бесплатную консультацию у специалистов редакции.

Выходит с июля 2008 года

Распространяется только по подписке на всей территории Украины
Аудитория журнала: бухгалтеры, экономисты и специалисты кадровых служб бюджетных организаций и коммерческих предприятий.

Фото гл. реда :: ОТ (Рудая Т.В.) Редакция газеты «Оплата труда» — это уникальный коллектив авторов публикаций и комментариев по теме расчета различных выплат по оплате труда, их налогообложения и бухгалтерского учета.

Уже более 8 лет наш коллектив является незаменимым помощником для бухгалтеров по оплате труда, а также работников кадровых служб. В частности, на страницах нашей газеты мы всегда приводим законодательные и нормативно-правовые документы с подробными комментариями, а также числовыми примерами, необходимыми для их понимания.

Тесное сотрудничество со многими специалистами Минсоцполитики, Миндоходов, Минздрава, Министерства образования, специалистами ЦК Профсоюзов здравоохранения, образования, дает возможность оперативно отвечать на непростые вопросы наших читателей. Наша редакционная политика заключается в приведении достоверной, актуальной и понятной информации.

Большое количество числовых примеров в аналитических материалах является нашей отличительной чертой. Ведь ничто так не приводит к пониманию материала, как числовой пример!

Главный редактор – Рудая Т.В.

  • Трудовий стаж: переходимо на електронний облік Поки Верховна Рада розглядає законопроєкт від 27.12.2019 р. № 2686 про запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі, Кабмін вирішив не гаяти час. Постановою від 27.11.2019 р. № 1084 він дав офіційний старт електронному обліку трудової діяльності. Про те, які дані та яким чином будуть збиратись в електронному вигляді, ми розповімо у нашій статті.
  •   Антикорупційне декларування — 2020
  •   У новий рік із новим Порядком трудових перевірок! Не встигли роботодавці звикнути до попереднього Порядку «трудових» перевірок*, як його перезатвердили в новій редакції. Тож давайте подивимось, що змінилося в Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженому постановою КМУ від 21.08.2019 р. № 823, в редакції від 04.12.2019 р. № 1132 (далі — Порядок).
  •   Працевлаштування осіб з інвалідністю: реєструємося у Фонді Необхідність зареєструватися у Фонді соціального захисту інвалідів (далі — Фонд) безпосередньо пов’язана з обов’язком подання Звіту про виконання «інвалідного» нормативу. У які строки роботодавець повинен здійснити таку реєстрацію? Які документи потрібно для цього подати? Ми вам нагадаємо.
  •   Працевлаштування осіб з інвалідністю: Звіт заповнюємо правильно, подаємо своєчасно Про річний звіт до Фонду соціального захисту інвалідів (далі — Фонд) ми розповідаємо на початку кожного року. І хоча за минулий рік мало що змінилося, до редакції продовжують надходити запитання від читачів. У цій статті відповімо на найактуальніші з них. Особливу увагу приділимо порядку заповнення Звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ (далі — Звіт).
  •   Працевлаштовуємо особу з інвалідністю: ІПР, строк випробування, скорочений робочий час Найпростіший спосіб виконати «інвалідний» норматив — прийняти на роботу особу з інвалідністю. При цьому в роботодавця часто виникає запитання: які особливості працевлаштування таких працівників? Давайте розбиратися.
  •   Трудова квота: звітуємо за 2019 рік Багато хто з роботодавців про трудову квоту згадує раз на рік. Проінформували центр зайнятості про її виконання і забули знову. Але часто-густо дотримання квоти — процес нестабільний. Працівники набувають права на зарахування у квотну категорію, втрачають його, звільняються, приймаються на роботу... І ось 2019 рік завершено. Час підбити підсумки з дотримання трудової квоти, подавши відповідну інформацію центру зайнятості. Про те, як це зробити, — у сьогоднішньому матеріалі.
  •   Скорочення в бюджетній установі: як бути з працівниками, які опинилися поза штатом? У листопаді 2019 року прийнято рішення про скорочення штату бюджетної установи. Працівники, штатні посади яких підлягають скороченню, попереджені про майбутнє звільнення за два місяці, тобто трудові договори з ними мають бути розірвані в січні 2020 року. Проте згідно з розпорядженням органу вищого рівня з 01.01.2020 р. розпочав діяти новий штатний розпис (без скорочуваних посад). Як бути з працівниками, посади яких підлягають скороченню і які станом на 01.01.2020 р. ще не звільнені? Чи потрібно їм підвищувати посадові оклади?
  •   Сумісник на підприємстві: оформляємо відпустку, оплачуємо лікарняний Про особливості роботи за сумісництвом ви вже знаєте з попереднього випуску нашої газети*. Крім того, роботодавцеві потрібно пам’ятати, що, як і основні працівники, сумісники мають право на відпустку, а також у разі тимчасової непрацездатності вони можуть розраховувати на оплату лікарняного. Хоча й з деякими нюансами. Якими? Читайте нижче.
  •   Як ефективно поводитися в конфлікті Тема конфліктів має нешвидкоплинну популярність, адже конфліктами, нерозумінням, різними сварками насичені будь-які людські стосунки, неважливо — професійні вони чи особисті. Тож цю статтю ми присвятимо не просто опису того, що робити в конфлікті та як ним управляти. Таких статей написано велику кількість! У нашій сьогоднішній статті ми зосередимося саме на пошуку та визначенні найбільш ефективної поведінкової стратегії.
  •   Перелік святкових днів, професійних і міжнародних свят у лютому 2020 року
Сервер временно не доступен

Приложение

Календарь бухгалтера

Скачать приложение «Календарь бухгалтера»

Подпишитесь на рассылки

и получайте новости об акциях и специальных предложениях
 
  Новое на форуме